آنچه در مورد پرسپولیس فصل بعد نگران‌کننده به نظر می‌رسد تعداد بالای بازیکنان بالای 30 سال در این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
تیم لهستانی تقریبا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد به غیر ستاره ایرانی که هنوز مصدومیتش کاملا بهبود پیدا نکرده است.
افراد مبتلا به یک بیماری روانی جدی (SMI) مانند اسکیزوفرنی اغلب چاقی را تجربه می‌کنند و در انگلیس، چنین افرادی تقریبا دو برابر بیشتر از افراد بدون یک بیماری روانی، چاق هستند.
کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
تا بدین لحظه، چندین بازیکن مطرح و نامدار در فهرست خروج جواد نکونام حضور دارند و آنها فصل بعد با لباس تیمی بجز استقلال به میدان خواهند رفت.
۲۴ کودک در موسسه خیریه زنجیره مهر به زندگی مشغولند؛ ۱۲ نفر با سن پایین‌تر در طبقه همکف و ۱۲ نفر دیگر هم در طبقه بالا که روایت‌ها می‌گوید تقریبا تمام این کودکان تنبیهات مختلفی از محرومیت از دریافت غذا تا برخورد شدید فیزیکی را تجربه کرده‌اند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه صداوسیما در چهل سال گذشته تقریبا بدون رقیب و راحت بود. ولی الان دوران راحتی تمام شده است، گفت: فضای مجازی و ماهواره رقبای رسانه ملی هستند و همین الان بخشی از ذهن و باور مخاطب  را در اختیار گرفته‌اند.
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تقریبا هیچ کدام از چهره های نامدار اسیر شگفتی نشدند.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
نبوغ طی پنجاه و یکمین پرواز خود که از ارتفاع ۱۲ متری بالای سطح مریخ انجام شد، از مریخ‌نورد «استقامت» (Perseverance) عکس گرفت. در پس‌زمینه این عکس، استقامت را می‌توان بدون حرکت در خاک سرخ سیاره مشاهده کرد که در میان سنگ‌های بزرگ پراکنده در چشم‌انداز سیاره سرخ، تقریبا قابل تشخیص نیست.
هرچه بیش‌تر به پاک کننده ربات خیره شدم رباتی که کارش را بدون خستگی، بدون زحمت و ۲۴ ساعت هفته انجام می‌داد بیش‌تر متوجه شدم که به آینده‌ای خیره شده ام که تقریبا همگان آن را انکار می‌کنند. آن آینده دنیایی است که به جای نیاز مبرم به کارگران بیش‌تر برای جبران نرخ پایین زاد و ولد، پیری جمعیت و مسائل مرتبط به کارگران بسیار کم تری نیاز خواهد داشت.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
چربی موجود در شکلات تقریبا به محض تماس با زبان با یک عملکرد کلیدی به ایفای نقش می‌پردازد آن چه کارشناسان آن را «احساس شکلات» می‌نامند.
بسیاری از مطالعاتی که طی سالیان متمادی صورت گرفته اند اثرات عوامل زندگی ما بر عملکرد سیستم ایمنی را بررسی کرده‌اند و نشان می‌دهند اگرچه سیستم ایمنی بدن ما تحت تاثیر فعالیت بدنی، سن و حتی خواب قرار می‌گیرد، اما تاثیرگذارترین عامل رژیم غذایی ما می‌باشد. میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و مغز‌ها به غنی سازی بدن با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کنند.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
به گفته پژوهشگران قهوه می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که قهوه در حد اعتدال به خصوص زمانی که به صورت سیاه و بدون شکر مصرف شود برای اکثر افراد مفید است. همان طور که «کلارک گیبل» بازیگر مشهور هالیوودی گفته بود: «تا زمانی که قهوه ننوشم هرگز نمی‌خندم».
این اولین‌بار نیست که بارش برف و باران و وزش باد به داد هوای تهران می‌رسد، تقریبا داستان هر‌ساله است و دریغا که هرسال بدتر از پارسال. بارش برف و باران هم البته بدون تبعات نیست، چنانچه افزایش ترافیک، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر از بدیهی‌ترین انتظارات شهروندان بعد از این اتفاق است.
گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در میان کودکان تقریبا جهانی شده‌اند به طوری که ۹۱ درصد از کودکان ۱۱ساله صاحب آن هستند. اما آیا کودکان بدون گوشی تلفن همراه چیزی را از دست می‌دهند یا مزایای شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کنند؟
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: از فروردین تاکنون تخصیص بودجه عمرانی تقریباً صفر بوده و هیئت رئیسه باید در این خصوص تذکر دهد چرا که بدون بودجه انجام کار عمرانی مقدور نیست.
اردوغان ممکن است متحدی بسیار پیچیده باشد، اما اهمیت استراتژیک ترکیه برای ناتو امری واضح است.
تقریبا ۹۲ درصد از یک هندوانه را آب تشکیل می‌دهد. هندوانه منبع خوبی از ویتامین ث است و لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در آن به محافظت در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ