نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مغایرت‌های قانونی وضع عوارض بر محصولات کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات، گفت: مجلس برای احقاق حقوق کشاورزان و صادرکنندگان به این موضوع ورود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین وضع ستاره سرشناس فوتبال بعداز سکته مغزی
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در حال حاضر مجوز اشتغال به کار هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان صادر شده و این اشخاص تحت نظارت زندان و قضات مربوطه در حال اشتغال هستند.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
الهلال عربستان در هفته بیست و سوم لیگ عربستان مقابل الطایی به شکل غیر منتظره‌ای متوقف شد.
در تمامی این چهار بیانیه وزارت کشور، بدون قید واژه «مسمومیت» از واژگانی چون «التهابات ایجاد شده»، «رخدادها»، «اقدامات»، «وقایع»، «حوادث»، «ماجرا» و «مسایل پیش آمده» استفاده شده و وضع دانش آموزان را با واژگانی چون «بد حالی» و «بروز علائم» و «عوارض و ناراحتی دانش آموزان» توصیف کرده است.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را نامناسب عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را اسفناک عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
وزارت جهاد کشاورزی در بخشنامه ای به وضع عوارض صادراتی ۷۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ درصدی بر صادرات سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی غیرگلخانه‌ای و پیاز گرفته است، اقدامی که تبعات متعددی در بلند مدت دارد.
رئیس نظام صنفی محصولات کشاورزی، تصمیم وزارت جهاد کشاورزی برای وضع عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی را ناشی از برخوردار نبودن از یک تصمیم گیری واحد برای صادرات و واردت معرفی کرد و گفت: این اقدام کار درستی نیست که با کشاورز می کنیم.
رئیس نظام صنفی محصولات کشاورزی، تصمیم وزارت جهاد کشاورزی برای وضع عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی را ناشی از برخوردار نبودن از یک تصمیم گیری واحد برای صادرات و واردت معرفی کرد و گفت: این اقدام کار درستی نیست که با کشاورز می کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید در اعمال محدودیت در صادرات محصولات جالیزی و افزایش صددرصدی عوارض صادراتی این محصولات تجدیدنظر کند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی تأثیرات منفی بر معیشت کشاورزان دارد و این موضوع را با حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهیم کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که شعار حمایت از تولید داخل را می‌دهیم، وضع تعرفه بر صادرات محصولات جالیزی مغایر با این شعار است.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی، نه تنها چاره ای برای بهینه سازی مصرف آب کشاورزی نیست، بلکه موجب کاهش 1 میلیارد دلاری درآمدهای غیر نفتی و فشار معیشتی به کشاورزان می‌شود.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که پیروزی به دست محور مقاومت از سوریه تا فلسطین، ایران، لبنان، یمن و عراق رقم می خورد.
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ مرداد را بخوانید.
هر حبه قند تقریبا ۳ گرم وزن دارد. اگر فرض کنیم که هر یک گرم قند ۴ کیلو کالری انرژی فراهم می‌کند انرژی دریافتی بدن با خوردن ۳ حبه قند برابر ۱۲ کیلوکالری است. در حالی که برخی افراد ترجیح می‌دهند چای خود را با خرما، توت خشم و انجیر و ... میل کنند میزان کالری دریافتی آن‌ها برابر با ۵۰ الی ۶۰ کیلو کالری است.
یکی از تسهیلاتی که برای ساخت یا خرید خانه در نظر گرفته شده، اوراق مسکن (تسه) است که میزان آن متناسب با شرایط افراد (تجرد، تاهل و محل زندگی) و قیمت آن متناسب با عرضه و تقاضای بازار، متفاوت است و برای اخذ آن افراد میتوانند از طریق فرابورس اقدام به خرید اوراق کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ