دیوان عدالت اداری در حکمی نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت صادرات برخی محصولات جالیزی را مغایر قانون دانست و ابطال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رای دیوان عدالت اداری بخشی از آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ابطال شد.
سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بار دیگر با تاکید براینکه پروژه پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست ندارد، افزود: دولت پروژه میانکاله را مصوب کرد، ولی بعد از آن باید مجوز محیط زیستی صادر شود؛ ابطال پروژه میانکاله را به هیات وزیران داده ایم و در حال پیگیری است.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
رئیس قوه قضائیه، دستور اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ناظر بر رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی را صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه، دستور اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ناظر بر رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی را صادر کرد.
بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک دوساله شد و احتمال دارد انتخابات این فدراسیون ابطال شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
مهلت قانونی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، پنجشنبه به پایان می‌رسد.
طبق بخشنامه دفتر واردات گمرک، تسری ماخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودرو سواری بالای ۴۰ هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق اقتصادی ویژه و آزاد ابطال شد.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آئین نامه آموزشی در خصوص معادل سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد.
این طرح به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می‌دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده‌ای از مقامات ایرانی و خانواده آن‌ها در این کشور حضور دارند یا خیر.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نمرات منفی و تبعات ناشی از آن گفت: گواهینامه راننده متخلف بعد از سه مرحله با کسب ۲۰ نمره منفی باطل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ