بر اساس ارزیابی کارشناسان، در این زمین‌لغزش ۱.۶ میلیون مترمکعب صخره و سنگلاخ معادل ابعاد نیمی از شهرک اکباتان به بستر رود کرج ریخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
این عروس دریایی همنوع‌خوار احتمالاً به گونه‌ای توصیف‌نشده از جنس Bathykorus مربوط می‌شود که تاکنون دیده نشده بودند.
تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
این جوانی که در این فیلم خط و نشان برای دولتمردان ما میکشه از تبار طالبانه، مثل اون گُنده بک ۲۲۰ لیتری که وزیر امور خارجه ما با آغوش باز به استقبالش میره که گویی عزیزترین کَسَش را دیده، از سران طالبانه!
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
فیلمی قدیمی و دیده‌نشده از مراحل ساخت مصلای تهران منتشر شده که در آن هاشمی رفسنجانی در حال بازدید از این مجموعه است.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می‌دهد که اوکراینی‌ها از پهپاد‌های مسلح برای حمله به سنگر‌های روسیه استفاده می‌کنند. می‌توان مواد منفجره متعددی را دید که به داخل سنگر‌های ارتش روسیه در مکان نامعلومی سقوط می‌کنند.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ