این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می‌دهد که اوکراینی‌ها از پهپاد‌های مسلح برای حمله به سنگر‌های روسیه استفاده می‌کنند. می‌توان مواد منفجره متعددی را دید که به داخل سنگر‌های ارتش روسیه در مکان نامعلومی سقوط می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
در مناظره با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست، زیباکلام گفت: اسرائیل هیچ گاه برای ایران تهدید نیست چون هیچ گاه نگفته می خواهیم ایران را نابود کنیم. در میدان فلسطین تایمر نابودی اسرائیل را گذاشته اند، بعد می گویید که ما کی گفته ایم اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
خودرو ماتیز پس ترمز گرفتن پس از ایست کامل کاپوت ماشین و درب‌های ماشین کنده شد.
یک سامانه دفاع موشکی اوکراین ساخت جمهوری چک به وسیله یک پهپاد انتحاری روسیه نابود شد.
موشک‌های هایپرسونیک بسیار ارزشمند هستند، به این دلیل که در حال حاضر هیچ روش عملیاتی و قابل اتکایی برای رهگیری و نابودی آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روشی‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد.
راننده یک لامبورگینی تصادف بدی را تجربه و جلوبندی ماشین خود را نابود کرد.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه اوزاکا ژاپن فناوری جدیدی را توسعه داده اند که با پرتو‌های لیزر سوسک ها، مگس‌ها و دیگر حشرات را از بین می‌برد.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان زیستگاه گونه در معرض انقراض پلنگ ایرانی است و حالا خشکسالی پیاپی و کمبود منابع غذایی این گونه را بیش از پیش در معرض خطر نابودی قرار داده است.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
نیرو‌های مسلح اوکراین برای نابودی سربازان روس در خط مقدم جنگ از پهپاد‌ها استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
یک تانک ارتش روسیه در حال فرار از درگیری با نیروهای اوکراینی روی یک مین رفت و نابود شد.
لیورپول در میان ناباوری در ایتالیا مقابل ناپولی با نتیجه عجیب ۴-۱ مغلوب شد.
رکن اطلاعات ارتش انگلیس امروز (جمعه) گفت: «در نهم آگوست ۲۰۲۲، انفجار‌هایی در فرودگاه نظامی ساکی در غرب کریمه، که توسط روسیه اداره می‌شود، رخ داد. علت اصلی انفجار‌ها نامشخص است، اما ابر‌های قارچی بزرگی در ویدئوی شاهدان قابل مشاهده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ