دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
احتمالاً نوشیدنی‌ای که همیشه از آن برای بیدار نگه داشتن خود استفاده می‌کنید چای یا قهوه است، به خصوص اگر صبح یک روز سرد هم باشد. اما اولین نوشیدنی شما با یک لیوان آب باشد. با این کار بدن آب مورد نیازش را به دست می‌آورد و در نتیجه، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید.
دستگاه‌هایی که آب لیمو تهیه می‌کنند موجب له شدن هسته لیمو می‌شوند. اگر آب لیموی شما بسیار تلخ است برای رفع آن یک هویج متوسط را پوست گرفته و در داخل شیشه آب لیمو قرار دهید و بعد از یک شبانه روز آن را از شیشه خارج کنید. هویج تلخی آب لیمو را به خود جذب می‌کند.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
آیا شما هم در به خاطر سپردن نام‌ها مشکل دارید؟ در این مطلب ترفند‌های ساده‌ی به یادآوردن نام‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
حتما شگفت زده می‌شوید اگر بدانید که خمیر دندان غیر از تمیز کردن و شستن دندان‌ها کاربرد‌ها و موارد استفاده دیگری هم دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های محبوب بهار و تابستان است. از آن‌دسته غذا‌هایی که طرفداران خاص خودش را دارد و با فلفل‌دلمه، بادمجان و گوجه‌فرنگی هم آن را می‌پزند.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیار‌هایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
رئیسی با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای جذب نخبگان کشور‌ها تاکید کرد: باید زمینه‌های حضور دانشمندان ایرانی را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند در داخل فراهم کنیم.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
یکی از ترفند‌های ریاضی برای عدد پی، حفظ کردن این جمله است که بر اساس تعداد حروف هر کلمه تا ۱۰ رقم اعشار، می‌توانید عدد پی (۳.۱۴۱۵۹۲۶۵۳۶) را به خاطر بسپارید: «خرد و بینش و آگاهى دانشمندان ره بسر منزل مقصود بما آموزد.»
خاورمیانه به داشتن ادویه در غذا معروف است، اما کمتر کسی می‌داند که ادویه در قهوه هم یکی از ترفند‌های مردم این سرزمین برای داشتن طعمی متفاوت است. در خاورمیانه قهوه به شکلی ویژه دم می‌شود. ابتدا قهوه و ادویه‌هایی را که خوب آسیاب شده اند با آب مخلوط می‌کنند و حرارت می‌دهند و بعد از خنک شدن، دوباره آن را گرم می‌کنند.
چروک‌های خاصی که در پوست گردن شکل می‌گیرند، شبیه به تاخوردگی کاغذ هستند و به‌واسطه ازدست‌رفتن کلاژن، کم‌آبی اپیدرم و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پدید می‌آیند. با این‌حال، راهکار‌ها و ترفند‌های زیر در مقابله با همین چروک‌های پوستی آزاردهنده و ناراحت‌کننده در ناحیه گردن به شما کمک می‌کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
ستون فقرات سالم اثربخشی فعالیت‌های روزمره و شیوه زندگی فرد را تعیین می‌کند، زیرا بدشکلی یا بیماری‌های ستون فقرات می‌تواند منجر به کمردرد شدید و سایر عوارض شود و بر تندرستی عمومیِ فرد تأثیر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ