قطعاً شما هم، افراد زیادی را می‌شناسید که عاشق مرغ سوخاری هستند؛ اما می‌دانید در داخل یک کیلو مرغ سوخاری چقدر روغن نهفته است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌ها غذای دلخواهشان را می‌دهد.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌های غذای دلخواهشان را می‌دهد.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مدیریت و پرسنل فرودگاه شیراز به خانم‌های بدون حجاب تذکر دادند که اگر می‌خواهید سوار هواپیما شوید باید روسری‌تان را سر کنید.
شاخصی به نام «بیگ مک» در اقتصاد به راحتی مشخص می‌کند ارز‌های مختلف، وقتی مردم می‌خواهند کالایی خریداری کنند، چقدر ارزش دارد. همبرگر‌های «بیگ مک» مک دونالد در ۱۱۹ کشور دنیا (از فقیرترین تا ثروتمندترین) یک اندازه و وزن دارند؛ اما قیمت آن‌ها در این کشور‌ها یکسان نیست. در این ویدئوتیتر با این شاخص و دلایل این نوسان قیمت آشنا شوید.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
کنایه مجری تلویزیون به قیمت بالای بلیت استادیوم آزادی: می‌خواهید کسی نیاید بگویید بازی بدون تماشاگر باشد.
یکی از طرفداران خوش شانس تیم فوتبال آمریکایی کارولینا پیترز به دوستش می‌گوید که او می‌خواهد توپی را بگیرد که در جهت آن‌ها ضربه می‌خورد و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.
شهردار تهران: ما کارگروهی برای این شائبه مطرح شده از سوی ناسا تشکیل داده‌ایم، اما ان‌ها می‌خواهند بر ما فشار ایجاد کنند که اعتباری برای ما ندارد.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ