طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گل نشستن دسته جمعی وال ها در استرالیا و نیوزیلند غیر معمول نیست. دانشمندان هنوز دلیلی برای این رفتار وال‌ها پیدا نکرده اند.
علیرضا جهانبخش در دیدار دوستانه فاینورد مقابل ویارئال گلزنی کرد.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار فیلمی از لحظه ورودش به رینگ مسابقات چین، از پوشش متفاوت اش رونمایی کرده است.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
طبق گزارش‌های منتشر‌شده درباره این سنگ باستانی، محققان و باستان‌شناسانی که آن را در منطقه «چیچن ایتزا» از تمدن مایا پیدا کرده‌اند، قطر آن را کمی بیش از ۳۲ سانتی‌متر و وزن آن را حدود ۴۰ کیلوگرم اعلام کرده‌اند. قدمت این سنگ که انتظار می‌رود نوعی تابلوی امتیازات باشد، بین سال‌های ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلادی تخمین زده شده است.
مقامات طالبان تهدید کردند که در صورت عدم پوشش سر مجسمه‌های لباس فروشی‌ها را قطع می‌کنند.
یک کودک بر روی تخت نشسته بود که ناگهان احساس کرد سقف در حال ریزش است و سریع فرار کرد.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
ویدئویی که از آخرین تحرکات عامل انتحاری در مسجد پیشاور پاکستان قبل از ورود به مسجد و منفجر کردن خود منتشر شده است.
ویدیویی از بارش شدید برف در استان باحه عربستان را مشاهده میکنید.
شمن های پرو پیش بینی کردند که در سال جدید میلادی، جنگ در اوکراین پایان خواهد یافت. پله نماد فوتبال برزیل خواهد مرد. به دلیل بلایای طبیعی در آمریکای شمالی مرگ‌های زیادی وجود خواهد داشت؛ و لولا شروع سختی برای سومین دوره ریاست جمهوری خود خواهد داشت.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
ویدئو اختصاصی فرارو از حواشی قبل بازی تیم ملی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر را مشاهده کنید.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
سرباز اوکراینی روی بمب قبل از انداختن آن بر روی مواضع روسیه نوشت: برای اوکراین. این فیلم نشان می‌دهد که نظامی ارتش اوکراین روی یک بمب قبل از اینکه آن را به یک پهپاد متصل کند و سپس آن را روی یک هدف روسی می‌اندازد این عبارت را نوشت.
بقایای یک دایناسور زره پوش و دوپا که حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در پاتاگونیای آرژانتین زندگی می‌کرده پیدا شد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ