اسب‌های دریایی جزء بامزه‌ترین و خاص‌ترین مخلوقات اقیانوس هستند. حالا دانشمندان درباره‌ی روش هوشمندانه و غیرعادی غذا خوردن آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به دست آورده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاناتان در تمام دوران زندگی ملکه الیزابت در سنت هلن زندگی کرده‌است. دوران زندگی او با رویدادهای مهم زندگی انسان گره خورده است. از شروع جنگ‌های داخلی آمریکا در سال ۱‍۸۶۱ گرفته تا جنگ جهانی اول،‌ جنگ جهانی دوم، انفجار دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی دوران جنگ سرد آمریکا و شوروی، تا حادثه چرنوبیل.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
مردی که با شادی هر چه تمام در حال آزار یک سگ بود که در آخر عاقبت خوشی برایش نداشت.
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
یک پسر حیوان آزار پس از آسیب رساندن به یک گاو توسط این حیوان کشته شد. منبع: خبرآنلاین
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌ها غذای دلخواهشان را می‌دهد.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌های غذای دلخواهشان را می‌دهد.
میگو تپانچه ای نام خود را از یک ویژگی بسیار عجیب کسب کرده است که این حیوان را به سوژه ای جذاب و با ارزش برای مطالعه تبدیل می کند...
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
گیاه خوردن حیوانات امری نرمال در حیات وحش است اما اینکه یک حیوان علاقه خاصی به خوردن گیاه کاکتوس داشته باشد، قطعاً عجیب است.
در این ویدئو، یک آهو منتظر می‌ماند تا خودرو‌ها عبور کنند و سپس از خط عابر پیاده برای عبور از عرض خیابان استفاده می‌کند.
گوزن کودو، حیوان جنگجویی نیست، اما در این ویدئو می‌بینیم که به شکلی ناباورانه وارد نبرد با یک زرافه می‌شود و این حیوان ۶ متری را زمین می‌زند.
انگشت وسط آی-آی به قدری دراز است که به پشت گلویش هم می‌رسد. به همین دلیل این جانور قهرمان انگشت کردن در بینی است.
یک شیر سمج چند دقیقه یک زرافه بالغ را تعقیب کرد و موفق شد این حیوان عظیم الجثه را خسته کند. در نهایت یک شیر دیگر به کمک آمد و هر دو موفق شدند زرافه ۶ متری را پایین بکشند و از پای در بیاورند.
یک شیر گرسنه، زرافه‌ای را مورد حمله قرار داد و تلاش کرد این حیوان عظیم الجثه را شکار کند.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
گورکن عسل خوار شجاع پس از جدالی تمام عیار با تمساح پیروز می‌شود و این حیوان قدرتمند را شکار می‌کند.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
رئیس‌ جمهور سابق آمریکا طی سخنانی در یک گردهمایی انتخابات میان‌دوره‌ای نانسی پلوسی را یک حیوان توصیف کرد.
این حیوان نه روباه است، نه سگ و نه گرگ. این حیوان گرگ یال دار است و تنها گونه از جنس خود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ