نبیل المرسومی، کارشناس اقتصادی عراقی تاکید کرد که اقلیم کردستان، نفت را به صورت غیر قانونی به رژیم صهیونیستی، یونان و ایتالیا می فروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت باید بدون هیچ تعللی و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
السودانی گفت که بغداد به طور رسمی اقدامات ایران و ترکیه در خاک این کشور را محکوم کرد و نیرو‌های امنیتی دولت فدرال عراق با همکاری اربیل، مرز‌های عراق با ایران و ترکیه را کنترل کرد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا جنگ ارزی راه انداخته است و در اربیل، هرات، امارات، سبزه میدان و سایت های فردایی با قیمت بازی کرده و عملیات می‌کند، گفت دولت و بانک مرکزی باید به موقع دخالت و برخورد می‌کرد که مقداری تاخیر وجود داشت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال‌های قبل را کپی‌برداری کرده که البته خودشان می‌گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مجلس و دولت، جلسه فوری برای کنترل قیمت ها برگزار کنند.
اردبیل- رئیس سازمان نیروهای مسلح کشور گفت: دولت گذشته دروازه فضای مجازی را در این کشور گشود تا بدون کنترل و نظارت گوشی و تبلت در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بیش از گذشته از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی کشور استفاده کند.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اول دولت سیزدهم اعلام کردم که وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت مردمی نمی‌خورد و بیشتر وقت او صرف حاشیه‌ها شود.
نماینده اقلیم کردستان عراق در بغداد اعلام کرد که طی 10 روز آینده دولت مرکزی عراق 200 میلیون دلار به کردستان پول خواهد داد.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اردبیل- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سوء مدیریت‌ها در حوزه بهداشت و درمان، مجلس و دولت را برای اصلاح امور و بهبود ارائه خدمات به مردم دعوت کرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق صبح امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات اقلیم شمال عراق وارد اربیل شد.
اردبیل- نیکزاد گفت: اقدام بی بدیل و بی نظیری که دولت سیزدهم در مدیریت کرونا انجام داد توسط وزارت بهداشت به سرانجام مطلوب رسید تا ایران از شر بیماری کرونا و این ویروس خطرناک نجات پیدا کند.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با سیاست انقباضی و تورم بسیار بالا در تکمیل پروژه‌های عمرانی دچار مشکلات عدیده ای است.
اردبیل- مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: بالغ بر ۳۰ درصد اعتبارات مصوب نگهداری راه‌ها و ابنیه‌های فنی راهداری تا هفته دولت تزریق می‌شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت حضور فراگیر و منطقه‌ای در عرصه بین‌المللی و کاستن از فشار اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناجوانمردانه، فرآیند مذاکرات را در بستری عقلانی پیش برد.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی کنند و می گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش شدید قیمت کالاها، همخوانی ندارد و مردم از این وضعیت گله مند هستند.
خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.
سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل در توییتی از جراحی اقتصادی ناموفق دولت رئیسی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ