نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط بازیکنان در اردوی تیم ملی را مطلوب توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
مدیر تیم امید بعد از جلسه با مهدی تاج و مهدی محمدنبی پاسخ روشنی درباره وضعیت این تیم نداد!
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.
با اعلام نبی، یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دو هفته دیگر و در نشست هیات رئیسه تکلیف کادر فنی تیم امید هم مشخص می شود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای ثانیه به ثانیه بازی با ولز برنامه داشتیم.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.
نبی می‌گوید تیم ملی یک هفته زودتر به قطر اعزام می‌شود و ایران یک بازی دوستانه نیز در پیش دارد.
نبی: طارمی بعداز گل سردار او را بغل کرد
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد.
مهدی محمدنبی با نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست به شایعات در این خصوص پایان داد.
بنا به گفته نبی یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری وارد تهران می شود.
کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به صورت انفرادی رباره اسکوچیچ تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه باید مطرح شود.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد.
محمدنبی رضایی در فینال A کانوی یک نفره 1000 متر مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در جایگاه پنجم قرار گرفت.
نبی: تغییر سرمربی تیم‌ملی با هیات‌رئیسه است
شاهین احمدی، کارشناس بازارسرمایه در توضیح دلایل ریزش اخیر بازارسرمایه به بیداربورس گفت: یکی از دلایل ریزش این روزها این است که بازارسرمایه نسبت به چندماه اخیر رشد نسبی را شاهد بوده است و سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت یا میان مدت داشته‌اند در این دوره رشد، با مشاهده کند شدن روند رشدی، اقدام به شناسایی سود می کنند.
در مجموع تغییر مالکیت‌های بازار سهام در هفته اخیر شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم و میزان آن نسبت به هفته گذشته افزایش ۳۰۲ درصدی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ