آستانه اشرفیه- رئیس اداره پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق کیاشهر از رفع تصرف ۲ هکتار اراضی تحت حفاظت این پارک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهسرخ رویشگاه آنغوزه است، اما طی ۲ تا ۳ سال اخیر برداشت‌های بی‌رویه و از سویی خشکسالی موجب کاهش پوشش و تراکم این گیاه دارویی شده است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای آزمایشی مالچ سازگار با محیط‌زیست در ۲ محدوده ۱۵ هکتاری از کانون‌های گردوغبار استان خبرداد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای آزمایشی مالچ سازگار با محیط‌زیست در ۲ محدوده ۱۵ هکتاری از کانون‌های گردوغبار استان خبرداد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از تجهیز بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی قابل کشت کشور به سامانه‌های نوین آبیاری خبر داد.
مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری گفت: در سال جاری پایلوت‌های هوشمند آبیاری را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، حدود ۲ هزار هکتار توسعه می‌دهیم.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در ۱۲ ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی شد.
با بیش از ۲ میلیون هکتار علف‌های هرز در اراضی کشاورزی کشور در سال زراعی جاری مبارزه شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تعرض به زمین‌های دولتی به ارزش ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان خبر داد.
‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
طی تفاهمنامه‌ای که امروز دوشنبه توسط سازمان ملی زمین و مسکن با شرکت‌های پیشران ۴ استان منعقد می‌شود، با واگذاری بیش از ۲ هزار و ۶۱۸ هکتار زمین، ۸۴ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
قم- رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲ میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
قم-رئیس سازمان محیط زیست گفت:به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون برای حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار سند اخذ کرده‌ایم و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار آن بنا به دلایلی از دستورکار خارج شده‌اند.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: مطالعات ابتدایی در فاز ۲ طرح خوزستان بر روی ۱۰۲ هزار هکتار از اراضی آغاز شده است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: سطح زیر کشت خربزه در شهرستان مشهد ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار است که عمدتاً در بخش رضویه کشت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ