‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقانی که اقدام به زورگیری با سلاح گرم در بلوار فردوس کرده بودند، دستگیر شدند.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
در سانحه رانندگی شب گذشته در بلوار نماز، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس پس از انحراف از مسیر اصلی تصاویری دلخراش را رقم زد.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
روزنامه همشهری به نقل از یکی از دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه در بلوار فردوس نوشته است: خودم با چشم دیدم چیزی از پنجره به داخل کلاس انداختند. کلاس ما مشرف به حیاط است و قطعا کسی که این کار را کرده در حیاط مدرسه بوده است.
بلوار کشاورز را سال ۱۳۳۶ دکتر «سرافراز غزنی»، استاد دانشگاه شهید بهشتی و تهران، زمانی که از سوی یک شرکت مشاوره و سازنده آلمانی انتخاب می‌شود، در ۳۰سالگی، طراحی و اجرا می‌کند؛ بزرگ‌ترین سازه شهری که گذشت زمان چیزی از اصالت و دوامش کم نکرده است.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تسریع عملیات احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کوهک خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از کاهش تردد خیابان هوانیروز به بلوار امیرکبیر و بالعکس با بهره‌برداری از خیابان جوادالائمه خبر داد.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از تسریع در اجرای عملیات دسترسی بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این دسترسی در حال انجام است.
پلیس گفت: سارقان موبایل‌قاپ در خیابان فرشته، بلوار اندرزگو که بیشتر از بانوان، موبایل‌قاپی می‌کردند، شناسایی شدند. موی بلند یکی از این سارقان باعث شد تا شاکیان او را سریعتر شناسایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ