اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار حساس با سپاهان را معرفی کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
پرویز مظلومی و محمد مومنی، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بودند که در جلسه اخیر مجمع عمومی باشگاه استقلال از این جمع کنار گذاشته شدند و جای خود را به نفرات جدید دادند.
در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.
ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل فامالیکائو جزو نفرات ذخیره است.
سرمربی استقلال در مورد نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا و اینکه آیا آرش رضاوند به دیدار مقابل صنعت نفت می‌رسد، پاسخ داد: معمولاً قبل از بازی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی محروم یا مصدوم است صحبت نمی‌کنم زیرا این استراتژی ما است.
هافبک ایرانی شباب الاهلی یکی از نفرات اصلی تیمش مقابل خورفکان است.
گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل اکسلسیور است.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل کامبور است.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
نام ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جمع نفرات ذخیره این تیم مقابل واراژدین به چشم می‌خورد.
نفرات اصلی ملوان انزلی در دیدار با صنعت نفت آبادان مشخص شدند.
نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
ترکیب تراکتور برای دیدار حساس امشب برابر فولاد اعلام شد که چند تغییر نسبت به بازی قبل در جمع نفرات اصلی دیده می‌شود.
صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.
نفرات اصلی طلایی پوشان اصفهان در اخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ