امروز یکشنبه هشتم آبان‌ ماه، ۴۰ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر این شهرستان و دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت، خبر داد
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
شمار زیادی از فلسطینی‌ها امروز نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
حدادی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانشجوی افغانستانی در کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: ما دنبال حل مشکل مالی این دانشجویان هستیم ضمن اینکه بسیاری از دانشجویان افغانستانی علاقمند هستند به شکل مجازی در کشور تحصیل کنند بعد از اعمال محدودیت تحصیل برای دختران افغانستانی سه دانشگاه تک جنسیتی ما (الزهرا، کوثر و حضرت معصومه) اعلام آمادگی کردند تا دانشجویان متقاضی را پذیرش کنند.
کمیساریای عالی امور پناهندگان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها و خشونت در سودان، تاکنون ۴۰ هزار تن از اتباع غیر سودانی خارطوم، پایتخت سودان را ترک کرده‌اند.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
دبیر انجمن تأمین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.
دبیر انجمن تأمین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
علی وحدت گفت:زیرساخت تسهیلات ۴۰ هزار میلیارد تومانی آماده شده و برخی از الزامات قانونی آن باقی مانده است.
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
آبادان - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در شهرستان آبیک استان قزوین، واحد ۶۰۰۰ رأسی دام سنگین شرکت محیا را افتتاح کرد. این واحد سالانه ۴۰ هزار تن شیر و ۷۵ هزار تن خوراک دام تولید می‌کند.
رئیس انجمن اسقاط خودرو با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار خودرو در طرح جایگزینی و ۳۰ هزار خودرو درطرح های دیگر اسقاط شده اند، گفت: با این روند برای اسقاط تمام فرسوده ها به ۴۰۰ سال زمان نیاز داریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۴۰ هزار قبض (معادل سه درصد مشترکان) از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قبض صادر شده، خوش مصرف شده و پاداش دریافت خواهند کرد.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه نسل جدید بسیار بهتر از نسل گذشته است گفت: یک سرود سلام فرمانده هزاران نفر را کنار هم جمع و موجی را در دنیا ایجاد کرد پس با یک اجتماع ۴۰ یا ۵۰ نفری نمی توانند در مقابل این عظمت خودنمایی کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
سفیر روسیه در بیروت تاکید کرد که کشورش با اهدای ماهانه ۴۰ هزار تن گندم به لبنان، برای رفع بحران کمبود آرد در این کشور، موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ