معاون جهاد دانشگاهی از راه اندازی و احیای دفتر بین‌الملل در سازمان تجاری سازی هستیم. این دفتر قرار است از دو مسیر فعالیت‌های بین‌المللی ما را تامین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از احیای یک واحد تولیدی راکد با حمایت های قضایی در میامی خبر داد و گفت: ۳۴ اشتغال با راه اندازی این واحد، ایجاد شده است.
مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با شبکه قطری بر اهمیت احیای روابط بین ایران و مصر تأکید کرد و گفت که احیای این روابط می‌تواند توازنی جدیدی در سطح منطقه با حضور عربستان سعودی ایجاد کند.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
بورل تاکید کرد: قطعا این خبر خوبی است چرا که دو کشور روابط سختی داشتند، اما تصمیم گرفتند که تعامل دیپلماتیک را از سر گرفته و سفرای خود را مبادله کنند. این مساله به ثبات منطقه کاهش تنش‌ها کمک می‌کند.
مجلس یازدهم، در ایجاد شرایط موجود ایران سهمی غیرقابل انکار دارد چراکه نمی‏توان تاثیر آن را در روند مذاکرات احیای برجام، انتخابات ریاست‌جمهوری و انفعال در برابر شرایط سخت جامعه انکار کرد؛ حتی اگر نمایندگان مجلس، به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، به منتقدان دولت تبدیل شوند و تلاش کنند از خود رفع مسئولیت کنند.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل بین‌الملل معتقد است که اگر ایران بتواند گره کور سؤالات آژانس را باز کند و اختلافات خود را با این نهاد بین‌المللی حل کند، مذاکرات احیای برجام آغاز خواهد شد. بهشتی‌پور می‌گوید، اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و تغییری در آن ایجاد نشود، احتمال ارجاع پرونده ایران از آژانس به شورای امنیت وجود دارد.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
جیمی کویین در نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» نوشت: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
پس از ایجاد اختلالی در انتقال داده های جونو به زمین، اکنون این فرایند از سر گرفته شده و فضاپیما مشغول احیای حافظه خود است. این فضاپیما دور سیاره مشتری مدار می زند.
طائب افزود: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند تا در اول مهرماه ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد اما دو حادثه این کار را به هم زد، نخست اینکه روسیه نقشه را فهمید و زودتر به اوکراین حمله کرد؛ دوم اینکه دولت بنت سقوط کرد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیای آثار تاریخی در اداره این شهرستان خبر داد.
کنشگری‌های خاص و طرح‌های پشت پرده آمریکا در رابطه با مذاکرات اتمی ایران، تشدید خرابکاری‌های رژیم اسرائیل در روند مذاکرات مذکور، نگرش خاصِ واشینگتن به توافق مطلوب با ایران و در نهایت قطبی گرایی شدید سیاست داخلی آمریکا، چهار دلیل اساسی و محوری هستند که موجب ایجاد بن بست و رکود در قالب مذاکرات وین با محوریت نوعِ رویکرد واشینگتن و متحدان آن به این مذاکرات شده اند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
انور قرقاش در توئیتی نوشت: تصمیم امارات برای بازگشت سفیر به تهران در راستای رویکرد منطقه‌ای امارات برای احیای روابط، تقویت آن و افزایش اشتراکات و تکیه بر آن برای ایجاد فضایی از اعتماد، تفاهم و همکاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ