مجلس یازدهم، در ایجاد شرایط موجود ایران سهمی غیرقابل انکار دارد چراکه نمی‏توان تاثیر آن را در روند مذاکرات احیای برجام، انتخابات ریاست‌جمهوری و انفعال در برابر شرایط سخت جامعه انکار کرد؛ حتی اگر نمایندگان مجلس، به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، به منتقدان دولت تبدیل شوند و تلاش کنند از خود رفع مسئولیت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاهی از درخت هیرکانی باید در منطقه بهسازی شده سراوان ایجاد شود، گفت: بانیان وضع موجود زباله سراوان باید شناسایی و به دادگاه باید معرفی شوند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امور هستند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امورند.
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی انگیزه‌های انتخاباتی را عامل تخریب دولت سیزدهم از سوی بانیان وضع موجود دانست و از همتی خواست گزارشی از اقداماتش در دولت دوازدهم در خصوص ارز ترجیحی ارائه کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همتی و هاشمی را از بانیان مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دولت روحانی در صدد تأمین منافع رانت خواران بود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انگیزه تخریب دولت سیزدهم را تصاحب کرسی‌های مجلس چهاردهم خواند و گفت: بانیان وضع موجود مسبب رانت ارز بوده و یک دهه اقتصاد کشور را تعطیل کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بانیان قطعنامه، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر، از همراهی با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف کنند.
محمدجواد حق شناس می‌گوید نتیجه بی‌ خردی و تحرکات غیر عقلانی تمامیت‌ خواهان این شده است که مردم برای مطرح کردن خواسته‌های‌شان نتوانند روی نهاد‌های رسمی حساب کنند و به خیابان بیایند. این یعنی راضی به این باشند که هزینه ایستادگی در برابر تفنگ را بدهند تا بتوانند به مطالباتشان برسند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس گفت: اهداف سیاسی بانیان این قطعنامه ضد ایرانی محقق نخواهد شد، اما تصویب آن می‌تواند بر روند همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس اثرگذار باشد.
محمدرضا تاجیک نوشت: در این شرایط، صلاح ملک و مملکت در آن باشد که بانیان وضع موجود، حداقل زبان در کام گیرند تا بوی نای زبان کپک‌زده و آفت‌زده آنان بیش از این بر عمق جان مردمان آتش نیفکند.
محمدرضا تاجیک نوشت: در این شرایط، صلاح ملک و مملکت در آن باشد که بانیان وضع موجود، حداقل زبان در کام گیرند تا بوی نای زبان کپک‌زده و آفت‌زده آنان بیش از این بر عمق جان مردمان آتش نیفکند.
اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ صبح سه شنبه در مقابل سفارت آلمان و در اعتراض به سیاست‌های مداخله جویانه این کشور غربی برگزار شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: فاطمی امین وزارت صمت را به سرچشمه و اقیانوس رانت تبدیل و با میدان دادن به بانیان وضع موجود اهانتی بزرگ به مردم مجلس و حتی رئیس جمهور محترم کرده است.
هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.
چطور ما که داعیه اخلاق اسلامی داریم برای بزرگانِ و پیشکسوتانِ خردمند خود عزت و حرمت قائل نیستیم؟ بلکه آنان را به عنوان مقصران وضعیت نابهنجار کشور و بانیان وضع موجود معرفی و متهم می‌کنیم. این رفتار و گفتار ناشی از کدام مکتب و مذهب است؟
میرلوحی گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند... دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند.
رهبری در ابتدای شهریور ۱۳۶۹ مدال فتح را به سینه ایشان نصب کردند و در مراسمی چنین فرمودند: «یکی از چیز‌هایی که ما همیشه به عنوان فضایل برجسته جناب آقای هاشمی در ذهن داشتیم و مشاهده می‌کردیم، حضور فداکارانه و مدبرانه‌ای ایشان در صحنه‌های جنگ تحمیلی بود
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
فعالان بازار ارز در سومین روز هفته شاهد رشد شاخص ارزی بودند. این در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد در محدوده 30200 تومان در نوسان بود.
قیمت طلا امروز جمعه با تداوم تضعیف دلار افزایش یافت و باعث شد که قیمت طلا در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار گیرد زیرا شرط‌ بندی برای سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر فدرال رزرو وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.
علی‌محمد نمازی معتقد است که اکنون در یک سالگی دولت رئیسی بهترین فرصت است تا مسئولان دولتی به مناظره با مسئولان دولت قبل بپردازند و به بحث «بانیان وضع موجود» پایان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ