معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه روسیه با رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص روابط دو کشور رایزنی و گفتگو کرد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با معاون وزیر خارجه روسیه در پکن دیدار و طرفین پیرامون روابط دو کشور و همچنین موضوعات بین المللی و منطقه ای تبادل نظر کردند.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: اوکراین قانونی را به تصویب رسانده که از انجام مذاکرات صلح‌آمیز با روسیه جلوگیری می‌کند.
معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت اجرای کامل توافقات موجود در خصوص صادرات غلات تاکید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو در حال بررسی پاسخ مناسب به تحریم‌های ژاپن است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
معاون وزیر خارجه روسیه زمان و مکان برگزاری نشست صادرات غلات از دریای سیاه را اعلام کرد.
یک مقام ارشد حماس در مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه تمدید توافق صادرات غلات از دریای سیاه را منوط به برآورده شدن خواسته‌های روسیه دانست.
معاون وزیر خارجه روسیه نسبت به استقرار نیروهای نظامی ناتو در فنلاند هشدار داد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا در نقاط مرزهای جدید روسیه ایجاد ناامنی کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید این کشور با توجه به تسهیل واقعی صادرات محصولات کشاورزی خود، در آینده نسبت به توافق غلات موضع گیری می کند.
معاون وزیر خارجه روسیه که با شبکه خبری راشاتودی مصاحبه می‌کرد، گفت: «روسیه نیز در کنار کشور‌هایی نظیر سلطنت عمان و عراق و دیگران، در این روند سیاسی نقش داشته و اخیرا به این دو کشور سفر کرده بودم و عادی سازی روابط میان ایران و عربستان سعودی در دستور کار سفرم به این دو کشور قرار داشته است».
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید اگر ژاپن موشک‌های هایپرسونیک (مافوق صوت) در مناطق مرزی مستقر کند، با پاسخ سریع مسکو روبرو خواهد شد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کانال‌های ارتباطی بین مسکو و ناتو به ویژه خط تلفن میان فرماندهی ارشد نظامی طرفین همچنان باز است.
معاون وزیرخارجه روسیه می گوید تلاش کشورهای اروپایی بر این است تا تحقیقاتی درباره انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه صورت نگیرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید رویکرد ضدروسی آمریکا طی سال‌های گذشته به‌شدت تداوم داشته و اکنون به مرحله خطرناکی رسیده و روسیه با تمام قوا و امکانات در برابر این رویکرد ایستادگی خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که واشنگتن نگران رابطه بین ایران و روسیه است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: ناتو در اوکراین شکست خورد.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: در برابر فشار‌های فزاینده ناشی از سیاست‌های جغرافیایی غرب، پرهیز در استفاده از ارز‌های سمی همچون دلار آمریکا و یورو، تنها راه برای تضمین تجارت پایدار میان مسکو و شرکای آن است.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت مذاکرات وین به خط پایان رسیده اما هنوز تمام موضوعات حل نشده است.
هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ