کرج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از ثبت دستکندهای صخره‌ای تاریخی اشتهارد در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یافته‌های باستان‌شناسان نشان می‌دهد زنان ایرانی از حدود پنج هزار سال پیش و شاید بیشتر از آن، از زیورآلات استفاده می‌کردند. در مقاطعی از تاریخ ایران نیز، مردان والامرتبه به مصرف‌کنندگان زیورآلات پیوسته‌اند، از طوق‌ها و دستبند‌های زرین گرفته تا عصا و شمشیر‌های جواهرنشان.
داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به پایین بودن دستمزد فعالان این عرصه در ایران گلایه کرد و آن را نسبت به فضاهای بین‌المللی ناچیز دانست.
نخستین نشست از سلسله نشست‌های پرونده ویژه فقه و فناوری‌های نوین با عنوان «لمس نامحرم از طریق دستکش‌های متاورس» به همت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد علیه السلام برگزار می‌شود.
کشف دستبند‌های نقره در مقبره ملکه حتپ‌حرس اول در سال ۱۹۲۵ برای محققان شگفتی بزرگی به همراه داشت، زیرا خود مصر در دوران باستان فاقد معادن نقره بود. حالا پس از گذشت نزدیک به یک قرن، به نظر می‌رسد این معما حل شده است.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
صرف نظر از نتایج استقلال در سه هفته پایانی لیگ برتر و دو هفته پایانی جام حذفی باید گفت عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال قابل دفاع بوده است.
مربی دروازه بان های لیختن‌شتاین در پایان دیدار برابر پرتقال دستکش‌های روی پاتریسیو را دریافت کرد.
امیر عابدزاده از دستکش‌های دروازه بانی جدید خود رونمایی کرد.
گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.
کاربران شبکه‌های اجتماعی دستکش‌های لوری کاریوس، دروازه‌بان نیوکسل، را مورد توجه قرار داده و به سوژه خودشان تبدیل کردند.
یک رسانه کلمبیایی به حضور کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی در سه تیم اخیرش کنایه زد.
دستکش‌های دینو زوف، اسطوره فوتبال ایتالیا، که متعلق به قهرمانی این تیم در جام جهانی 1982 بود از موزه‌ای در رم به سرقت رفت.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
آژانس کار سازمان ملل هشدار داد، دستمزدهای واقعی در سراسر جهان برای اولین بار پس از سقوط مالی جهانی، در سال ۲۰۲۲ کاهش یافت زیرا بدتر شدن بحران هزینه زندگی تهدیدی برای ایجاد ناآرامی اجتماعی و عمیق‌تر کردن نابرابری است.
انگلیس در اعتراض به هزینه های بالای زندگی و دستمزدهای پایین، آماده اعتصابات گسترده می شود.
اگرچه حلقه‌های هوشمند شاید هیچ‌گاه جای ساعت‌های هوشمند را نگیرند، اما می‌توانند جایگزینی مناسب برای دستبندهای هوشمند با نمایشگرهای کوچک تلقی شوند.
دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال انگیزه زیادی برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان دارد.
ایجاد و ساخت شهرهای زیر زمینی همیشه برای گردشگران جالب بوده است استانی مانند همدان تا کنون توانسته با کشف و کاوش در سه دستکندها و شهرهای زیرزمینی این جاذبه را به جذابیت های استان اضافه کند.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
تورم بی سابقه و دستمزدهای پایین، کارکنان خدمات پستی در انگلیس را به سازماندهی اعتصاب سراسری واداشته است.
کاپیتان جدید استقلال با انگیزه بالا کارش را برای مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ او تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و آماده اولین کلین‌شیت فصل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ