کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین نشست خادمان فرهنگی از روحانیون خواسته شد نظارت دقیقی بر انجام درست و کامل اعمال توسط حجاج داشته باشند.
بالاخره آفتاب یک روز درمی‌آید و بعد از سال‌ها خود آقای رویانیان شفاف‌سازی کردند
طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.
از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تعداد زیادی از روحانیون شاخص و عناصر اندیشه ساز جمهوری اسلامی به روش‌های مختلف و به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند.
محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در برج میلاد مراسم افطاری با حضور پیشکسوت‌ها گرفت.
محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس نسبت به رفتار‌هایی که با فتح الله زاده شده است واکنش نشان داد.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.
رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!
حمله تند درویش به رویانیان و بدهی‌هایش در پرسپولیس
رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: ۸ سال است که مستاجر هستم با اجاره بالا. به صاحب خانه می‌گویم چرا اجاره را بالا می‌برید به هرحال باید صاحب خانه از ما راضی باشد.
29 ماه مدیریت در پرسپولیس با حواشی و اتفاقات مثبت و منفی زیادی از سوی محمد رویانیان همراه بوده است.
شکایت سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث بسته شدن حساب این باشگاه شد.
محمد رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس زمینه ساز خریدهای بزرگی برای این باشگاه بود، اکنون بابت مطالبات خود علیه باشگاه حکم قضایی گرفته است.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی هدف از حضور مشاوران روحانی در کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره به نیرو‌های کادر و وظیفه است، تصریح کرد: چنانچه افرادی خارج از کارکنان کلانتری‌ها نیز درخواست مشاوره داشته باشند به این افراد نیز توسط روحانیون مشاور، مشاوره داده می‌شود. البته در کلانتری‌ها مشاورانی در دوائر مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه خدمات به مراجعان وجود دارد.
اکثر روحانیونی که مورد توهین قرار می گیرند نه تنها دستی در حاکمیت ندارند که منتقد بسیاری از کارها هستند
باقر زاده گفت: جنس سوالات دانش‌آموزان عمیق‌تر شده و با گذشته متفاوت است و در بسیاری از موضوعات، سوالات خاصی را مطرح می‌کنند که ارائه پاسخ به آن‎ها با ظرافت‌ها و حساسیت‌هایی همراه است. امیدواریم روحانیون همراه با پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان در مدارس، به معلمان و مدیران به عنوان یاوران تربیتی مساعدت کنند و سعی در تقویت آن‌ها داشته باشند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس از آرزوی قلبی‌اش برای برتری شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل آمریکا و انگلیس می‌گوید.
قرار بود استفان آپیا ستاره سابق یوونتوس در زمان مدیریت رویانیان راهی پرسپولیس شود ولی این انتقال به سرانجام نرسید.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
اجتماع روحانیون تهران در محکومیت اقدامات مخالفت با موضوع حجاب
صورتهای مالی منتشره از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که این باشگاه به پنج چهره مشهور مدیریتی سابق خود بدهکار است.
سایپا در دو ماه ابتدایی سال جاری افزایش تولید را ادامه داده و توانسته در فروردین ماه، روزانه ۱۳۰۳ دستگاه خودرو و در اردیبهشت ماه ۱۵۲۳ دستگاه خودرو تولید کند و در هفته پایانی اردیبهشت ماه تولید به صورت روزانه به ۱۷۳۰ دستگاه خودرو رسیده است.
نماینده مجلس خبرگان گفت: گرچه دیر شده است اما جلوی ضرر را هر کجا بگیریم، نفع است و شما روحانیون که اینجا گرد هم آمده اید نشان داده اید که فرهنگ غربی در شما اثرگذار نبوده است.
استاد حوزه می گوید: پشتوانه نظام و جمهوری اسلامی مردم هستند، لذا فاصله میان مردم و روحانیت، همان فاصله مردم و حاکمیت و مردم و دولت است و این آسیب و خطر بزرگی محسوب می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ