موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد و استفاده از موتورسیکلت سرقتی زورگیری می‌کرد، خبر داد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
زورگیر شب های طرق دستگیر شد
سارقان زورگیر چه برسر مربی استقلال آوردند؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر تک‌رو، راننده جرثقیل سارق و ... خبرداد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۱ زورگیر در این شهرستان و انهدام ۱۳ باند سازمان یافته طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم سرقت به‌عنف در سطح شهر تهران با همدستی فرد محکوم به قصاص اعتراف کرد، ادامه: متهم پس از دستگیر شدن همدستش توسط کارآگاهان قصد فرار را از کشور داشته که موفق نشده است.
وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
جلسه رسیدگی به اتهامات زورگیر اتوبان نیایش شنبه برگزار می شود.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد زورگیر قمه به دست محله ولنجک شناسایی شد.
زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر محله مجیدیه خبر داد.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه افراد زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شوند، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قسمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.
احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک با بیان اینکه تصمیمات مدیریت بازار بورس در دولت سیزدهم شفافیت و اطمینان خاطر خوبی برای سهامداران ایجاد کرد و رانت عده ای را از بین برد گفت: تا کنون سیاست‌گذاری‌ها بد نبوده است و دولت توانسته بازار سرمایه را تثبیت و ارزش سهام را حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ