مشهد ـ مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.
اهواز- معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد چون نیروهای ما با انگیزه هستند.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، قصد دارد مانع از فتح سه‌گانه توسط منچسترسیتی شود.
امام جمعه موقت تهران هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران دانست و گفت: دشمن آرزوی ایران بدون دین و اسلام را به گور می‌برد.
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
جذب ستاره وستهم جدی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی آرتتا و مدیران آرسنال در تابستان خواهد بود.
توتو اسپورت مدعی شده مدیران یوونتوس تاکید زیادی روی جذب آلوارو موراتا دارند.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
تربت حیدریه ـ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام اسلامی بود.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌های توپخانه، پهپاد و تیپ‍های پیاده مکانیزه با آتش سنگین مواضع و استحکامات دشمن را مورد هدف قرار دادند.
تربت حیدریه ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، فاش کرد که او علاقه زیادی به حضور در النصر ندارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی و المپیک باید در گام نخست با موفقیت از فیلتر چرخه انتخابی عبور کند.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
«محمد فواز» ضمن هشدار به اشغالگران آمریکایی درباره سرقت نفت و گندم سوریه تأکید کرد دمشق اجازه تداوم این روند را نخواهد اد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اصلی صدام از حمله به ایران، جدا کردن خوزستان از ایران و تجزیه کردن ایران بود. خود مردم عرب خوزستان هم در مقابل صدام ایستادگی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ