خودروی متهم پس از دقایقی متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند. از خودروی متهم مقادیری ماده مخدر کشف شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر بانوان به فینال مسابقات جهانی تیراندازی راه یافت.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالوی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
مرد جنایتکار که در جریان یک اختلاف طایفه‌ای دختر ۹ ساله اردبیلی را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند
دختر رکابزن ایران در ماده المپیکی کراس‌کانتری کوهستان در رده پنجاه‌وششم جهان قرار گرفت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.
دکتر شاهی با بیان اینکه ضماد خاکستر ریشه آن با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد؛ استفاده از ریشه این گیاه برای زنان باردار جایز نیست.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
دختر مقتول گفت: این افراد با دسیسه قبلی برای تصاحب خودروی مدل بالای پدرم او را به مخفیگاه خود کشانده و با ضرب و جرح او را بشدت زخمی کرده و باعث قتل وی شدند.
رئیس دفتر امور کوزوو در دولت صربستان اعلام کرد که یک شهروند صرب توسط واحد ویژه پلیس کوزوو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.
درد علی (ع) دو گونه است: یک درد، دردی است که از زخم شمشیر ابن ملجم در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه کشانده.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
صدای افغان نوشت: این رویداد صبح امروز در جریان برپایی یک همایش فرهنگی و تقدیر از خبرنگاران رخ داده‌است. شماری از خبرنگاران و شرکت‌کنندگان در این همایش از جمله چند تن از اعضای دفتر مرکز تبیان و خبرنگاران آوا زخمی شده‌اند و دست کم دو نفر نیز جان باخته اند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
جزییات نحوه وقوع این حادثه در دست بررسی است، اما دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه توضیح داد: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون ریزی دست او بند آمده است.
منابع محلی با انتشار تصاویری از زخمی شدن یک دختر بچه یک و نیم ساله فلسطینی در حملات صهیونیست ها خبر دادند.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
دفتر معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) امروز اعلام کرد که در حادثه اخیر در شهر کابل پایتخت افغانستان، ۱۶۳ نفر شهید و زخمی شدند.
دفتر معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) اعلام کرد که در حادثه روز گذشته در شهر کابل پایتخت افغانستان، ۱۱۷ نفر شهید و زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
الهه دختر جوان ۲۶ ساله‌ای است که به امید اصلاح خط لبخند و تزریق ژل، به یکی از همین پزشکان عمومی مراجعه می‌کند و حالا ماه‌هاست به خاطر ژل تاریخ‌مصرف‌گذشته و تزریق اشتباه آن در صورتش، حسرت خندیدن به دلش مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ