اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
تحقیقات نشان از آن داشت که قاتل یک ورزشکار به نام علی است که در حال حاضر زندگی مخفیانه‌ای دارد تا اینکه سحرگاه ۱۲ فروردین ماه مأموران با دوربین پلاک خوان موفق به ردزنی قاتل فراری در جاده فیروزکوه شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این قاتل ورزشکار را دستگیر کردند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
ویدیویی پربازدید از وضعیت حجاب ازاد یک دختر جوان در قلب عربستان را ببینید.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
شب گذشته تیم ملی ایران مقابل کنیا قرار گرفت و موفق شد این بازی را با نتیجه ۲-۱ پیروز شود
دو سیاهپوست در میشیگان آمریکا، وسط خیابان قصد آزار و اذیت یک دختر را داشتند که پلیس از راه رسید و مهاجمین را به رگبار گلوله بست.
یک دختر جوان که شاهد تصادف یک مازراتی میلیارید در تهران بود، از وحشت جیغ کشید. /خبرفوری
لحظه هولناک سقوط یک دختر جوان روس در جریان یک سیرک در مسکو را ببینید.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
اوا دختر ٢٠ ساله‌ای است که طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش می شود.
ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی پی بردند، یک مرد جوان با موتورسیکلت سبزرنگ با انگیزه نامشخص به طرف زن جوان اسیدپاشی کرده و متواری شده است.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از مسمومیت تعدادی از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان و فوت یک دختر جوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ