رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری مادر و دختری با ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد
خودروی متهم پس از دقایقی متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند. از خودروی متهم مقادیری ماده مخدر کشف شده بود.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متهاجر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.
شیراز - فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و زن خود را نیز مجروح کرد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ