خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه حمله به اماکن مذهبی، اهانت به مقدسات، مجروح کردن پلیس و ده‌ها رفتار ضداخلاقی حکایت از مخالفت با اسلام دارد، گفت: وقتی سران سه قوه با جدیت دنبال روشن شدن پرونده هستند و چنین کار‌هایی حکایت از برنامه‌های طراحی شده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان بازرسی انجام شده از مامور پلیس مسلح قلابی یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر ۴۰ سانتی، چاقوی ۲۰ سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بیسیم دستی و کارت شناسایی جعلی کشف و ضبط شد.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در جریان انجام دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
پرونده حمله هری مگوایر به پلیس همچنان در جریان بوده و قرار است جلسه تجدید نظر آن به زودی برگزار شود.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید و مقطعی باران در هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: همچنان تردد در جریان است.
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: ۷ نفر در جریان فروش سوالات امتحانات نهایی شناسایی شده اند.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
پلیس هلند حداقل ۵۰ نفر را در جریان فینال جام حذفی این در روتردام بازداشت کرد.
پلیس فرانسه می‌گوید که ۱۳ نفر را در جریان تظاهرات اتحادیه‌های کارگری علیه اصلاحات قوانین بازنشستگی دولت دستگیر کرده است.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی برخورد انضباطی شد.
امروز چهارشنبه یک نیروی پلیس عراق در جریان یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور، کشته شد.
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
منابع امنیتی اردنی اعلام کردند که یک فرمانده برجسته پلیس این کشور در جریان اعتراضات این کشور کشته شده است.
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
یک سال قبل پلیس در جریان درگیری بین اعضای یک خانواده قرار گرفت. ماموران متوجه شدند در این درگیری جوانی به نام نعیم از ناحیه گردن زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. دقایقی بعد مشخص شد نعیم در بیمارستان جان باخته است.
نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت از پهپادها استفاده می‌کنند.
توهین به نیروهای حافظ امنیت از جمله اقداماتی است که جریان آشوب برای عصبانی کردن نیروهای مدافع امنیت به آن متوسل شده است.
دورود- در جریان مراسم تشییع پیکر شهید مهدی لطفی پدر این شهید با در آغوش کشیدن همکاران فرزندش، در فراقش گریست.
یک کارشناس حقوق بشری پلیس آلمان را به دلیل بکارگیری بیش از حد زور در جریان انتقال پیرمرد ۶۴ ساله سیاهپوست به بیمارستان روانی به نژادپرستی و رفتار وحشیانه متهم کرد.
پلیس اوکراین امروز از کشته شدن ۱۱ تَن و زخمی شدن ۸۷ نفر در جریان حمله تلافی جویانه روسیه به این کشور خبر داد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در جریان یورش ماموران پلیس به خانه ترامپ نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ