وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه پاکستان با اشاره به جایگاه ویژه این کشور در سیاست خارجی ایران گفت: ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزیر امور خارجه صربستان تاکید کرد ایران هیچ محدودیتی برای توسعه‌ی روابط با این کشور قائل نیست.
وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به تاریخ غنی و ممتاز همکاریهای مشترک و دوستانه ایران و هند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با هند ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر کویت گفت: ایران هیچ محدودیتی در گسترش روابط با کویت در زمینه‌های مورد علاقه دو کشور ندارد.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهمترین پیام ماموریت ناوگروه ۸۶ ارتش این است که امروز ایران برای تامین منافع و منابع اقتصادی در هیچ جای جهان محدودیتی ندارد و تحریم‌گریز است.
تحلیلگر مطرح لبنانی با اشاره به دستاوردهای منطقه ای پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد که گسترش تفکر مقاومت در منطقه و جهان از برکات این انقلاب به شمار می رود.
اکنون که دیپلماسی در حال شکست است ایالات متحده گزینه‌های محدودی در اختیار دارد. دولت بایدن مانند دولت‌های قبلی ایالات متحده تکرار می‌کند که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
فرزین گفت: هیچ محدودیت ارزی برای تأمین نیاز‌های ارزی کشور نداریم. منابع ارزی قابل دسترس شده است. نتایج مذاکرات منطقه‌ای بسیار مثبت است. منابع ارزی آزاد است ارز را تأمین می‌کنیم، ولی در فضای مجازی بازار را ملتهب می‌کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
وزاری امور خارجه کشورمان در گفگو با وزیرامور خارجه لوکزامبورگ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه همکاری‌ها با لوکزامبورگ قائل نیست.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده ایران و تاجیکستان برای ارتقای سطح روابط عاملی مهم برای گسترش تعاملات دو کشور است. ایران برای توسعه روابط با تاجیکستان هیچ محدودیتی ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز میزبان «السید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان بود.
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با استقبال از فعال سازی مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف بر نبود محدودیت در ارتقای روابط فیمابین و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه مناسبات تاکید کرد.
وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه از توسعه بیشتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور استقبال می‌کنیم، گفت: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با سریلانکا ندارد.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
وزیر امور خارجه کشورمان به توجه ویژه دولت در توسعه روابط با آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه همه جانبه روابط با برزیل قائل نیست.
قهرمان المپیک کم شنوایان و ناشنوایان گفت: معلولیت ما محدودیت نیست و تا زمانی که زنده هستم برای بالا بردن پرچم مقدس ایران تلاش می‌کنم و هیچ گاه ورزش را کنار نخواهم گذاشت.
هر شخصی که بتواند ده سال را در ایران این با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی تمرین دادن به بارسلونا در قبل از ظهر و هدایت رئال مادرید در بعد از ظهر همان روز را دارد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ