مشهد ـ رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفی گفت: مردم‌سالاری ضرورت انقلاب اسلامی است و بسیج اقشار باید موجب تقویت آن در جامعه شود.
اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
بسیج دانشجویی در محکومیت اهانت مجدد به مقدسات مسلمانان جهان با صدور بیانیه ای خواستار اخراج سفیر سوئد شد.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
اهواز- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه‌ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.
رییس مجلس با بیان این که بسیج اساتید می‌توانند در حوزه جهاد تبیین تحول ایجاد کنند، گفت: زمانی که از حکمرانی حرف می‌زنیم، یعنی ما باید در این زمینه ایده و رویکرد داشته باشیم.
سمنان- رئیس بسیج اصناف کشور، از اجرای طرح پوشش مناسب برای فروشندگان زن در اصناف کشور خبر داد و گفت: ۱۰۰ طرح با این موضوع انتخاب شده تا فروشندگان یکی از آن را با انتخاب خودشان بپوشند.
وزارت کشور فرانسه در پی تشدید تنش و اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور گسیل داد.
در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
آئین افتتاح ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی در سازمان بسیج مستضعفین
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی گفت: امسال در قالب یک طرح جهادی ۵/۵ میلیون دام سبک و سنگین در کشور معاینه و مایه‌کوبی شد.
بسیجی طرح امنیت «ناصر شهرکی» که در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در منطقه صفر مرزی سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام فردا دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۴ عصر در گلزار شهدای جزینک شهرستان زابل تشییع خواهد شد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
پیکر شهید «محمدامین کده‌ای» بسیجی طرح امنیت با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
بسیجی طرح امنیت «محمدامین کده‌ای» در منطقه مرزی سراوان بر اثر حادثه در حین ماموریت به شهادت رسید.
رشت- رئیس سازمان بسیج کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زراعت چوب نیاز به ۶ میلیون نهال داریم گفت: سپاه قدس گیلان ۱۰ هکتار از اراضی خود را به این کار اختصاص داده است.
پوتین در تاریخ ۲۱ سپتامبر در یک سخنرانی برای روسها گفت، غرب شروع به استفاده از "باجگیری هسته‌ای" علیه مسکو کرده و در همین سخنرانی طرح بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه برای کمک به عملیات نظامی روسیه در اوکراین را اعلام کرد.
دولت عراق در نشست امروز خود طرح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بررسی و بر بسیج همه امکانات و خدمات جهت تسهیل ورود زائران تاکید کرد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ