استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از دقایقی پیش آغاز شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است.
جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اخذ رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲در صحن علنی مجلس برگزار شد؛ در پایان جلسه امروز رضا مراد صحرایی توانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش را به دست بیاورد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس را قرائت کرد.
فدراسیون فوتبال برزیل به کارلو آنچلوتی تا 25 می فرصت داد تا پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بررسی و جواب نهایی خود را اعلام کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
در جلسه امروز هیئت دولت برخی طرح‌های پیشنهادی کمیسیون‌های تخصصی دولت برای تغییر در تقسیمات کشوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
سخنگوی دولت ضمن استقبال از هرگونه پیشنهاد و ارایه راهکار برای موضوعات جاری کشور از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک جایگاه قانونی دارد و مسیر ارائه پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح و بررسی کارشناسی آن در کمیسیون‌ها و تصویب در صحن مجلس است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از اتمام بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.
باشگاه استقلال از رسیدن پیشنهاد شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه در کشور امارات خبر داد.
شورای حقوق بشر با متهم کردن روسیه به سرکوب و خشونت، پیشنهاد تعیین یک کارشناس مستقل برای بررسی موارد ادعایی نقض حقوق بشر در این کشور را تصویب کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس را تشریح کرد.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد و گفت: جلسه رای اعتماد به او ۱۰ مهر برگزار می شود.
یک دیپلمات ایرانی گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ