شدت تبخیر به طور ویژه در حوضه آبریز ارومیه بسیار زیاد بوده و باعث شده تا دریاچه ارومیه علیرغم تلاش‌هایی که برای احیای آن انجام شده، بازهم در شرف خشک شدن قرار گیرد. تصاویر ماهواره‌ای هم که جدیداً ناسا از آخرین شرایط دریاچه ارومیه منتشر کرده، باعث نگرانی بیشتر هموطنان درباره سرنوشت دریاچه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
علیرضا بیرانوند: اکانتی در توییتر ندارم و این توییت، صحبت‌‌‌های من نیست!
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان، مذاکره این تیم را با شجاع خلیل‌زاده را تکذیب کرد
رضا شکاری بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان توافقش را سپاهان را تکذیب کرد.
سعید معروف و مهدی مهدوی برای شاید آخرین بار در یک تورنمنت در یک تیم قرار میگیرند.
پدر لیونل مسی، خبر انتقال پسرش به عربستان را تکذیب کرد.
سوفیان بوفال از صحبت‌های جنجالی که به نقل از او درباره کریستیانو رونالدو منتشر شده بود را تکذیب کرد.
کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
همسر سیامک نعمتی با انتشار یک استوری رسما خبر فسخ قرارداد او با پرسپولیس را تکذیب و اعلام کرد اطلاع رسانی دقیق از طرف سیامک به زودی انجام می‌شود!
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
دختر شیخ ابراهیم زکزاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر منتشر شده به نقل از توئیتر وی در زمینه درگذشت پدرش را تکذیب کرد و گفت: من هیچ حساب کاربری در توئیتر ندارم.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
علی اصغر مجرد شایعات مربوط به آسیب دیدگی خود را تکذیب کرد.
محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر توییت منتسب به خودش را تکذیب کرد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات در مورد خوش‌گذرانی و بی اهمیتی به این تیم را تکذیب کرد.
فدراسیون والیبال ایران در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده که بازی لبنیات هراز آمل و ایفا سرام اردکان سر موقع برگزار می شود.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است.
احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جمع‌شدن گرمخانه‌های شهرداری را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «گرمخانه‌های شهرداری تهران تعطیل نیست. اتفاقا طی سال گذشته تعداد گرمخانه‌ها را افزایش دادیم. علاوه بر این ۳ هزار ظرفیت دیگر ویژه معتادان ایجاد کردیم. در مجموع روزانه ۲ هزارو ۵۰۰ نفر خدمات گرمخانه‌ای داریم و ظرفیت ۳ هزار نفره هم اضافه شد تا معتادان از گرمخانه جدا شوند و فضای گرمخانه برای بی‌سرپناهان، کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ