رسانه‌های دولتی کره شمالی، جو آئه را "محترم" و "محبوب" توصیف کردند که این گمانه زنی را بیشتر تقویت کرد که او به عنوان جایگزین پدرش مطرح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیا، دختر خوش خنده رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوود و تیفانی چن، در اولین حضور خود در تلویزیون به دوربین لبخند می‌زند.هفتمین فرزند دنیرو، اولین فرزند او با چن، در آوریل به دنیا آمد. این بازیگر 79 ساله تا ماه می صبر کرد تا نام و اولین عکس نوزاد تازه متولد شده خود را به اشتراک بگذارد.
دختر هنجارشکنی که اقدام به انتشار تصاویر نیمه برهنه خود کرده بود شناسایی و توسط مأموران پلیس دستگیر شد.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
تصاویری از حضور کیم جونگ اون و دخترش در آژانس فضایی منتشر شده است. در یکی از این عکس‌ها کیم جو آئه درحالی‌که پدرش سیگار می‌کشد، به دوردست‌ها خیره شده بود.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد جدید با نام "هواسونگ-۱۸" را با هدف تقویت قابلیت ضد حمله هسته‌ای این کشور آزمایش کرده است.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
کیم جونگ اون همراه با دختر کوچکش در یک آزمایش موشکی غیرمعمول از یک سیلوی موشکی مدفون در زمین حضور پیدا کرد.
مراسم جشن حنابندان دختر پادشاه اردن با حضور خانوادخه سلطنتی برگزار شد.
رهبر کره شمالی به همراه مقامات نظامی و دخترش کیم جو آئه که حدود ۱۰ سال سن دارد، پرتاب دستکم ۶ موشک را از یک پناهگاه تماشا کرد.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
رهبر کره شمالی به همراه دخترش یک مسابقه فوتبال بین اعضای هیات دولت و نیرو‌های وزارت دفاع را از نزدیک تماشا کردند.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
انتشار تصاویری از مراسم عروسی مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله و نادیا فریرا دختر شایسته ۲۳ ساله در فضای مجازی پربازدید شد.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
رهبر کره شمالی با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.
دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه خانواده خود برای بازدید از اهرام جیزه به مصر سفر کرده است.
برای نخستین بار رهبر کره شمالی هنگام آزمایشیک موشک بالستیک دختر نوجوانش را نیز با خود همراه کرد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
صحبت‌های شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی از او اخاذی می‌کرد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ