از ساعات پایانی دیشب تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد سفرای خارجه انگلیس، فرانسه، آلمان در تهران در حال بازدید از شعار نویسی بر روی دیوار سفارت انگلیس در تهران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت جمهوری اسلامی ایران‌ در شهر ریاض پایتخت عربستان شامگاه‌ پنج شنبه ( ۲۶ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه به طور رسمی بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران، امروز ۴ مرداد ماه، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
جمعی از دانش آموزان تهرانی در پی اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیر، روبروی سفارت این کشور تجمع کردند.دلسوزان قرآن در مقابل سفارت سوئد شعارهایی نظیر «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»سر دادند.و دست‌نوشته‌هایی با عناوین «توهین، تحقیر، اهانت، آزادی یا وقاحت؟»، «دانش آموز مسلمان حامی دین و قرآن» دیده می‌شود. حامد جعفرنژاد
تجمع اعتراضی جمعی از جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
دیپلمات های افغانستان سفارت را تخلیه و ترک کردند و عکس احمد شاه مسعود را هم با خود بردند.
روز گذشته دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند.
پرسنل مجروح و نیز فرد کشته شده در جریان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه به باکو منتقل شدند.
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، جمعی از دانش آموزان تهرانی، سه شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
تجمع در اعتراض به نقض حقوق مردم ایران توسط سوئد و کشور‌های اروپایی امروز (۲۰ آذر) در مقابل سفارت سوئد برگزار شد‌.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صبح سه شنبه (۱۰ آبان ‍۱۴۰۱) در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
پلیس ضد تروریسم آلبانی بیش از ۳۰ دقیقه ساختمان خالی سفارت ایران را مورد بازرسی و تفتیش قرار داد.
امیر نریمانی با ثبت و انتشار عکسی از سال ۱۳۹۰ و اشغال سفارت انگلیس، علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما را در بین مهاجمان و اشغال کنندگان نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ