در کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی گفت: ۱۰۰ روز از توافق ریاض-تهران می‌گذرد. در این مدت توانستیم مقدمات بازگشایی کنسول‌ها را فراهم کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
استارلب یک ایستگاه فضایی تجاری است که جانشین ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد شد. این سرمایه‌گذاری مشترک به رهبری ایالات متحده، شرکای کلاس جهانی را در حوزه فضایی گردهم می‌آورد و درعین‌حال با حفظ منافع، آمریکا و اروپا را در اکتشاف فضایی بیشتر متحد می‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:در نیمه دوم امسال حدود ۸ میلیارد دلار برای توسعه دو میدان مشترک ایران قرارداد امضا می‌شود.
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
وزیر کار و رفاه از افزایش سرمایه گذاری های مشترک خبر داد و گفت: در زمینه اشتغال زایی همکاری مشترک خواهیم داشت.
وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.
وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.
حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و مشترک در بخش صنعتی کشور عربستان سعودی به ۱۴۴ میلیارد دلار رسیده است.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از امضای یک توافقنامه برای تشکیل کمیته مشترک سرمایه‌گذاری بین ایران و عمان خبر داد.
رئیس جمهور گفت: روابط دو کشور از مرحله تجاری به مرحله سرمایه‌گذاری رسیده است و دیدگاه‌های مشترک و رویکرد تقویت همگرایی منطقه‌ای سران ایران و عمان، می‌تواند روابط فیمابین را گسترش دهد.
مدیر عامل راه‌آهن گفت: در این دیدار درباره سرمایه‌گذاری مشترک برای دوخطه کردن برخی محورهای ریلی در کشورمان گفت‌وگو شد که مورد استقبال طرف اماراتی قرار گرفت.
وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.
رئیس کنفدراسیون صادرات با تاکید بر اینکه امارات می تواند به شریک اول تجاری ایران تبدیل شود، گفت: تولید محصول مشترک از سوی تولیدکنندگان دو کشور می تواند منجر به صادرات به کشورهای ثالث شود.
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سطح تجارت ایران و قطر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار است که واقعاً عدد پایینی است بنابراین بیشترین تمرکز ما استفاده از ظرفیت صادرات مجدد و سرمایه گذاری مشترک است.
تبریز- رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: سرمایه گذاری مشترک برای شرایط تحریمی فعلی یک اولویت است.
در دیدار رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با سفیر امارات متحده عربی در تهران بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری مشترک دو کشور در پروژه های تجاری و اقتصادی تاکید شد.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
شافعی، رئیس اتاق ایران در دیدار با رئیس بنیاد علمی اکو به حجم پایین مبادلات اقتصاد کشورهای عضو اکو اشاره کرد و گفت: باید این کشورها ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هم را شناسایی کنند و در مسیر سرمایه‌گذاری مشترک حرکت کنند.
روسیه و چین در راستای تقویت همکاری های مشترک، ۷۹ پروژه مشترک به ارزش ۱۶۰ میلیارد دلار را راه اندازی می کنند.
معاون ستاد توسعه زیست فناوری، معاونت علمی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک خصوصی بورسی با هدف جذب سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری شرکتهای حوزه امنیت غذایی خبر داد.
اینتل و شرکت مدیریت دارایی بروکفیلد کانادا روز سه‌شنبه توافق کردند به طور مشترک تا سقف ۳۰ میلیارد دلار بر روی کارخانه‌های تراشه‌ساز در آریزونا سرمایه گذاری کنند.
مشهد ـ معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تشکیل کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت با شهرداری مشهد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ