لوچانو اسپالتی، مربی سابق ناپولی لب به تمجید از وینچنزو ایتالیانو باز کرد و عملکرد مربی فیورنتینا را ستود. او گفت ایتالیانو "از من بهتر است".
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، خاطره جالبی را از بازی برابر هلند در جام جهانی 2022 قطر تعریف کرد.
عادل فردوسی‌پور خاطره جالبی از یحیی گل‌محمدی تعریف می‌کند.
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
مربی سابق آکادمی باشگاه آرسنال خاطرات جالبی از کودکی هری کین تعریف می‌کند.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
سال ۱۳۵۳ برای اولین بار نقشه متروی تهران به صورت دستی نوشته شده است. در این نقشه بزرگترین ایستگاه بازار تعریف شده و تهران سه خط دارد.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
مارکوس رشفورد حضورش در تیم اول منچستریونایتد را مدیون لوئیس فن‌خال است و خاطره ای جالب هم از دوران حضور مربی هلندی تعریف کرد.
سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از اقدام جالب توجه هیئت رئیسه برای مقابله با تحریف نام خلیج فارس خبر داد.
ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس، خاطره جالبی از اسطوره فقید لیکرز در دوران مصدومیتش تعریف کرد.
بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.
حسین ماهینی در صفحه توییتر خود خاطره جالبی تعریف کرد.
جیسون کامینگز، مهاجم استرالیا، خاطره جالبی از بازی این تیم برابر فرانسه در جام جهانی 2022 تعریف کرد.
مارتن دی رون، هافبک تیم ملی هلند، خاطره جالبی را پس از شکست برابر آرژانتین تعریف کرد.
داور بازنشسته فوتبال اسپانیا خاطره جالبی از روزهای نخست حضورش در داوری تعریف کرد و گفت که قضاوت بازی های رئال همیشه دشوارترین است.
سرمربی اسبق استقلال به بیان خاطره جالبی از دروازه‌بان و کاپیتان تیمش در آن مقطع پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ