ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس، خاطره جالبی از اسطوره فقید لیکرز در دوران مصدومیتش تعریف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوران حضور امین منوچهری در استقلال زیاد نبود اما او به واسطه علاقه و تعصبی که به این تیم داشت در ذهن هواداران استقلال ماندگار شده است.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
دوران آماده سازی استقلال به خاطر مسائل مالی به مشکل خورده؛ آبی ها قبل از شروع لیگ نیاز به برگزاری بازی دوستانه دارند.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
آرش رضاوند خاطره جالبی از دوران بازی اش به همراه وریا غفوری دارد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
اینکه یاد و خاطره ات از دوران پرشکوه ورزشی ات بیشتر به چشم بیاد، یعنی راه را درست رفته اید.
کارلوس توز، ستاره سابق آرژانتینی منچستریونایتد و منچسترسیتی، می‌گوید در دوران حضور در این کشور به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کرده، چرا که از جنگ فالکلند بین آرژانتین و انگلیس خاطره بدی داشته است.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، خاطره جالبی از دوران بازی در کنار کریستیانو رونالدو نقل کرده است.
یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه‌هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت او را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی بود.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
دروازه‌بان گل‌گهر امیدوار به تکرار قهرمانی جام حذفی در دوران بازی خود است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
مارکوس رشفورد حضورش در تیم اول منچستریونایتد را مدیون لوئیس فن‌خال است و خاطره ای جالب هم از دوران حضور مربی هلندی تعریف کرد.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به اتفاقات دوران قهرمانی خود پرداخته و برادران خادم را به داشتن حمایت های دولتی متهم کرده است.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند که رئیس جمهور در پاسخ گفتند که «ما در حال حاضر ۶ نوع واکسن کرونا تولید و به کشور‌های مختلف صادر می‌کنیم».
گونزا ایگواین، ستاره سابق ناپولی، از دوران حضورش در این باشگاه خاطره چندان خوبی ندارد.
وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.
وزیر ورزش در مراسم امروز کمیته ملی المپیک، با دیدن برخی پیشکسوتان به یاد سختی های دوران کودکی خودش افتاد.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ