مربی سابق آکادمی باشگاه آرسنال خاطرات جالبی از کودکی هری کین تعریف می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
فرناندینیو، هافبک سابق منچسترسیتی، اظهارات جالبی را از تجربه کار با پپ گواردیولا مطرح کرده است.
هافبک بدشانس استقلال در مصاحبه امروز خود یک نکته جالب را درباره ریکاردو ساپینتو فاش کرد.
آمار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عینا شبیه اولین قهرمانی تیم برانکو است.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
راز جالب توجه مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی، توسط نشریه فرانسوی RMC Sport فاش شد.
سرمربی فولاد خوزستان، علت شادی گل جالب توجهش را به زبان آورد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
بهترین گلزن حال حاضر باشگاه تاتنهام تصمیم داشت یک دروازه بان باشد!
این ماهی‌های عجیب که در یکی از فروشگاه‌ها در آکواریومی زندانی شده بودند، توجه فیزیکدان دانشگاه شانگ‌های جیائو تونگ چین، را جلب کردند و آن زمان بود که این فیزیکدان مانند هر دانشمند دیگری تصمیم به مطالعه این گونه نادر از آبزیان گرفت.
شهداب یزد با امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ والیبال و با هدایت محمدرضا تندروان دوباره قهرمان لیگ شد.
دروازه بان پرسپولیس پس از پیروزی شیرین سرخ‌ها برابر سپاهان از راز موفقیت این تیم در اصفهان پرده برداشت.
مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
زنان کایان در مدت کوتاهی توجه بسیاری را به خود جلب کردند. زمانی که در تایلند بودند، از زمانی که گردشگران به ظاهر آنها علاقه مند شدند، آنها را متمایز کرد. گردشگران مجذوب کلاف های گردن و سایر بخش های فرهنگ خود بودند.
زنان کایان در مدت کوتاهی توجه بسیاری را به خود جلب کردند. زمانی که در تایلند بودند، از زمانی که گردشگران به ظاهر آنها علاقه مند شدند، آنها را متمایز کرد. گردشگران مجذوب کلاف های گردن و سایر بخش های فرهنگ خود بودند.
دلخوری ساپینتو از فتح‌الله‌زاده، داستان جالبی دارد و ریشه آن به اتاقی در کمپ مرحوم حجازی برمیگردد.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
در روزهای ابتدایی حضور ساپینتو در ایران، انگشتان چسب زده او نظر بسیاری را به خود جلب کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.
فرهاد مجیدی چند استوری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که دارای نکات جالبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ