مشهد ـ رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: ۱۲ بانوی والیبالیست خراسانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان و رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
پرسپوليس طی ۱۲ روز اخیر در سکوت خبری بزرگی در خصوص نقل و انتقالات مواجه بوده‌اند.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
لنگرود- مدیر دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۱۲ هزار بانو روستایی و عشایری تحت عنوان تسهیل گر در سامانه ثبت نام کرده اند.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته این بانک در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، گفت: تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر طی سال های اخیر توانسته آن را به عنوان بانکی موفق و قابل اعتماد در میان تمامی اقشار جامعه تبدیل کند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
مشهد ـ رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: ۱۲ بانوی والیبالیست خراسانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان و رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
رئیس سازمان خصوصی سازی از مشخص شدن ارزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲۷۸۰ میلیارد تومان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ