تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد نوشت: نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم، ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل است.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
تداوم حضور نیروهای خارجی در یمن برای اجرای پروژه تجزیه این کشور در کنار طرح رژیم صهیونیستی برای نفوذ در بافت‌های فلسطینی نشین با هدف سرکوب کردن اعتراضات،مورد توجه روزنامه های عربی بوده است.
منابع فلسطینی از نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و وقوع درگیری در این شهر خبر دادند.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
دیوار‌های سنگی و بلند نخستین نمایی است که رهگذران خیابان‌های شهرآرا و پاتریس لومومبا هنگام گذر از مجموعه کاخ سنگی با آن مواجه می‌شوند. گفته می‌شود عملیات ساخت این کاخ در زمینی به وسعت ۱۲ هزارمترمربع، به درخواست «رحیم علی خرم» از افراد سرمایه‌دار حکومت پهلوی دوم و صاحب نفوذ در دربار بوده شروع شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
میرسلیم با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
یک کارشناس امنیتی عراقی عنوان کرد که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بر چهار بخش از اردوگاه الهول سوریه نفوذ دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ