کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: اورژانس هوایی مادر باردار پرخطر را از روستا نساء جاده چالوس به مرکز درمانی منتقل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
تکنیسینی که از اتاق فرمان، پدر و مادر نوزاد را راهنمایی کرد تا کودک شیرخوار به زندگی برگردد. صحنه‌های یاری‌رسانی تکنیسین اورژانس اهواز ثبت شده تا سکانس‌های این نجات حیرت‌انگیز به یادگار بماند و فراموش نشود.
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
حرکت شجاعانه چند پرستار در بیمارستان ژینگ ژیان چین در حین زلزله، باعث نجات جان ده‌ها نوزاد و چند مادر در لحظاتی سخت و جان‌فرسا شد.
حادثه حجیب ورود یک بارکش به فروشگاه و نجات یک مادر و فرزند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با اینکه انسان‌ها اولین عامل انقراض این مارها هستند، اما در عین حال می‌توانند باعث نجات یافتن آنها نیز بشوند. در بسیاری از موارد، به دنبال دخالت و حفاظت انسان‌ها از این مارهای نادر، جمعیت آنها رشد فوق‌العاده‌ای داشته است.
یک دختر بچه ترکیه ای بلافاصله پس از نجات از زیر آوار زلزله، از نیروهای امدادی این سوال را پرسید که مادرش کجاست؟
در افکارم فقط «مواد مخدر» حک شده بود و من به چیز دیگری فکر نمی‌کردم. هر چیزی که دم دستم قرار می‌گرفت سرقت می‌کردم تا برای یک وعده هم که شده مواد بخرم و از خماری نجات یابم.
دختربچه‌ای که در شهر جنگ زده باهموت گیر افتاده و از مادر باردارش جدا شده بود توسط نیرو‌های نظامی اوکراین نجات پیدا کرد.
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهند مواد غذایی‌ای وجود دارند که در صورت مصرف مداوم آن ممکن است عروق و رگ‌های شما مسدود شوند و دانستن آن که کدام یک از آن مواد را باید از رژیم غذایی خود حذف کرده و یا دست کم مصرف آن را محدود کنید ممکن است جان شما را نجات دهد.
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان که در ایتالیا در حال برگزاری است، با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر با مانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
منابع خبری تصاویری از نجات معجزه آسای یک مادر و فرزند تایوانی از زیر آوار زلزله 7.2 ریشتری اخیر در این کشور منتشر کرده اند که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.
مادر کهن سال به سوی دخترش دوید تا او را از چنگ تیغه‌های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه روانی» که خون جلوی چشمانش را گرفته بود و حال خودش را نمی‌فهمید این بار مادرش را هدف گرفت و ضربات هولناک کارد دسته زرد را بر پیکر او فرو کرد به حدی که زخم‌های عمیقی ایجاد شد و مادر نیز خون آلود بر کف اتاق غلتید.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.
ساخته جف نیکولز روایتی از فراری دادن یک زندانی توسط چند نوجوان، بازآفرینی از داستان‌های مارک تواین در فضای مدرن است؛ هرچند این بازآفرینی آنچنان که باید درخشان نبوده، بازی متفاوت متیو مک‌کانهی فیلم را نجات داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ