وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «هیچ حکومت و دولتی توان این را نخواهد داشت که دریاچه ارومیه را احیا نکند، فقط فهیم‌ها زودتر احیا می‌کنند و کودن‌ها دیرتر، چراکه اگر دریاچه خشک شود باید فکری برای جابه‌جایی شهر تبریز کنند.»
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
توصیه می‌شود بعد از یک‌سالگی کودک را نزد دندانپزشک ببرید. در اولین ویزیت، دندانپزشک نحوهٔ درست مسواک‌زدن و تکنیک‌های نخ دندان کشیدن را توضیح می‌دهد و یک معاینهٔ کلی از دهان و دندان کودک به عمل می‌آورد. این ویزیت‌ها کمک می‌کنند اگر مشکلی وجود دارد زودتر شناسایی شود و ضمناً ترس کودک از دندانپزشکی بریزد.
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
شکرآبی، دامپزشک گفت: قطعا همکاران خیلی زحمت کشیدند ولی شاید اهمال کاری شده و زودتر می‌شد کاری کرد. متاسفانه هیچ وقت آزمایش‌ها اعلام نشد. در مورد مرگ ناگهانی حیوان اگر به خاطر کلیه باشد یک شبه اتفاق نمی‌افتد که یوزپلنگ با سیستم بدنی بسیار قوی را از بین ببرد.
‌ محسن برهانی گفت: در طول تاریخ کسی نتوانسته در برابر خواست مردم بایستد. آن بخشی از سیستم اجرائی که فکر می‌کنند می‌توانند صدای مردم را نشنیده بگیرند، باید بدانند که صدای مردم شنیده خواهد شد؛ و اگر زودتر مطالبات آن‌ها را انجام دادند، نه مردم آسیب می‌بینند و نه دولت آسیب می‌بیند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی برابر کلن بسیار تماشایی بوده است.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
بسیاری از افراد با شروع زمستان و سرد شدن هوا بیشتر مریض می‌شوند. بیمار شدن در هوای سرد دلایل خاصی دارد که باید بدانید. پزشکان علت این موضوع را بررسی کرده اند و متوجه شدند که با افت دمای هوا؛ تعداد بیماری‌ها بیشتر می‌شود؛ یعنی اگر لباس گرم نپوشید، احتمال بیمار شدن در شما بیشتر است.
اگر می‌خواهید هرچه زودتر از شر لکه‌های قرمز رنگ لبو خلاص شوید، این مطلب را بخوانید و به پاسخ سوال پرتکرار این روز‌ها یعنی «لکه رنگ لبو چطور پاک می‌شود» دست پیدا کنید و رنگ لبو را از روی لباس و مبلمان خود پاک کنید.
جوان نوشت: شکوری‌راد گفته تنها دلیل اتهام علیدوستی، «اظهارات و ظاهر» اوست. روشن نیست چرا او چنین ادعایی کرده، در حالی که اگر قرار بود علیدوستی به خاطر نوع پوشش غیرقانونی خود بازداشت شود، افراد دیگری مثل او هم باید بازداشت می‌شدند و خود او هم زودتر از این‌ها باید بازداشت می‌شد. از سویی، آن ادعای بازداشت به خاطر اظهارات هم تقلیل موضوع است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور حرکت گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای ارتقای استاندارد محصولات تولیدی این شرکت در شرایط تحریمی را قابل تقدیر و بسیار ارزنده دانست و گفت: اگر زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بر صنعت خودرو تحمیل نمی‌شد، شرکت ایران خودرو بسیار زودتر به اهداف خود در راستای ارتقای استاندارد دست می‌یافت، هر چند اقدامات اخیر نیز قابل تقدیر است.
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور حرکت گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای ارتقای استاندارد محصولات تولیدی این شرکت در شرایط تحریمی را قابل تقدیر و بسیار ارزنده دانست و گفت: اگر زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری بر صنعت خودرو تحمیل نمی‌شد، شرکت ایران خودرو بسیار زودتر به اهداف خود در راستای ارتقای استاندارد دست می‌یافت، هر چند اقدامات اخیر نیز قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید در برابر کرونا واکسینه شده باشند و اگر فاصله زمانی از آخرین تزریق واکسن در آن‌ها گذشته است، دز یادآور را زودتر دریافت کنند.
پدر مهسا امینی گفت: پرستارهای بیمارستان به من می‌گفتند وقتی آوردنش بی‌نشان بود و می‌پرسیدیم (از پرسنل آمبولانس) این دختر کیست؟ گفتند در خیابان پیدایش کرده‌ایم.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ