ساخته جف نیکولز روایتی از فراری دادن یک زندانی توسط چند نوجوان، بازآفرینی از داستان‌های مارک تواین در فضای مدرن است؛ هرچند این بازآفرینی آنچنان که باید درخشان نبوده، بازی متفاوت متیو مک‌کانهی فیلم را نجات داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: برنامه‌ریزی‌های شده تا هم‌زمان با دهه فجر ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز به بهره‌برداری برسد.
بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر و در راستای اجرای سیاست‌های اجرایی نهضت ملی مسکن، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: به مناسبت سه خرداد ۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده افتتاح خواهد شد که دو هزار واحد متعلق به تهران است.
نویسنده کتاب «ماه پیشونی قصه ما» گفت: باید گذشته را کاوید و هویت تاریخی و فرهنگی خود را بازشناخت. بی‌تردید، مطالعه متون ادبی و داستان‌های شاهنامه و مثنوی مولوی و افسانه‌ها و اسطوره‌ها، روش موثری برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ است. از سوی دیگر باید به بازآفرینی و بازنویسی ادبیات کهن و افسانه‌ها براساس شرایط امروز پرداخت.
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار قابلیت مدیریت برگزاری جلسات ستادها، گزارش تولید و نوسازی مسکن و اقدام مشترک اعضای ستادها را دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم طی ۳ سال آتی در محلات فرسوده و ناکارآمد مشکلی تحت عنوان معابر خاکی وجود نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با تاکید ویژه وزیر کشور، استانداران به شکل ویژه در ترغیب و زمینه سازی برای نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت حداکثری خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح و بهره‌برداری ۵۲ پروژه زیربنایی، روبنایی، فضای شهری در دهه فجر سال جاری خبر داد.
مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۴۰۰شرکت باز آفرینی شهری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و تصویب گزارش حسابرسی شرکت برگزار شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران موانع بازآفرینی در حوزه خدمات و زیرساخت را تشریح کرد.
دانشمندان چینی از لیزرهای قدرتمند برای شبیه‌سازی شراره‌های خورشیدی که باعث انفجارهای مغناطیسی در سطح خورشید با توانایی آسیب و ایجاد اختلال در سیستم‌های ارتباطی زمین شوند، استفاده کردند.
فرماندار شهرری با اشاره به کمک موزه سیمان ری به توسعه فرهنگی منطقه گفت: با واگذاری غیرحرفه‌ای کارخانه سیمان، این مرکز صنعتی در مسیر تخریب و نابودی بود.
فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری در هجدهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
محققین کالج دانشگاهی لندن به تازگی توانسته اند با استفاده از اشعه ایکس، هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی یک اثر گم شده وَن گوگ را بازآفرینی کنند.
جلسه بررسی طرح بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه (س) به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور نمایندگانی ار دیگر دستگاه‌های مسئول در طرح برگزار شد.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران از فصل جدید جلسات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به منظور ارتقاء سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده پایتخت خبر داد.
ساخته دوروتا کوبیلا و هیو ولچمن، بازسازی درخشان از زندگی ونسان ونگوگ نقاش پسادریافتگر هلندی است؛ بازسازی از طریق بازآفرینی تابلو‌های نقاشی این نقاش برجسته، به شکلی تحسین برانگیز رخ می‌دهد. این اولین انیمیشن سینمایی بلند است که کامل توسط نقاشی روغنی روی بوم ساخته شده است.
هرچند این اثر ارزش یک بار دیدن را دارد، می‌توانست به مراتب بهتر از آنچه شاهدش هستیم ساخته شود و با توجه به بار دراماتیک داستان، ظرفیت بالقوه‌ای تبدیل شدن به یک شاهکار را داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ