تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان که در ایتالیا در حال برگزاری است، با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر با مانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناچو، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است که درخشش او در فینال لیگ ملت‌های اروپا باعث قهرمانی تیم ملی اسپانیا شده است.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا می دهند.
بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می‌گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب‌ها از ترسم خوابم نمی‌برد و حالم بد می‌شود.
علی قلی‌زاده ملی پوش ایرانی تیم فوتبال کاسیم پاشا ترکیه در تماسی تلفنی خواهان رسیدگی بهتر به وضعیت هم تیمی سابقش شده است.
در مراسم استقبال از تیم ملی آرژانتین کم مانده بود لیونل مسی با یک خطر بسیار جدی مواجه شود.
دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان 27 ساله تیم ملی کرواسی، شب فوق العاده ای برابر ژاپن داشته و سه پنالتی گرفت.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی با اشاره به تدوین برنامه اقدام ملی حفاظت از فُک خزری از تشکیل تیم امداد و نجات ویژه برای حفاظت از تنها پستاندار دریای خزر خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز بعد از نجات تیمش از باخت در بازی دیشب مقابل آمریکا با گل تساوی که بیل در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند گفت، "بار دیگر همه چیز به گرت بیل ختم شد. "
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از فردا سه‌شنبه در ایتالیا برگزار می شود و تیم ایران با ۱۰ ورزشکار زن و مرد در این رقابتها به مصاف حریفان خود می رود.
سرمربی تیم ملی نجات غریق با ابراز امیدواری بالا نسبت به مدال‌آوری این تیم در مسابقات قهرمانی جهان گفت: به جرات می‌گویم که قویترین تیم را عازم این رقابت‌ها کرده‌ایم.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.
شجاع خلیل زاده با شجاعت در دقایق پایانی مانع از فروپاشی دروازه ایران مقابل اروگوئه شد.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
ماساژور تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران گفت: بازیکن عربستان در اثر فشار روحی زیاد علائم حیاتی‌اش را از دست داده بود که بر حسب وظیفه انسانی اقدامات لازم را برای احیای او انجام دادم.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ