سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: در خبر‌ها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند، اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست‌وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تهاجم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم عادی شد را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز سوریه، در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز سوریه، در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس علیه کشورمان را قویاً محکوم کرد.
ناصر کنعانی نوشت: آمریکا همپیمان راهبردی و حامی بی‌قید و شرط⁧ رژیم آپارتاید صهیونیستی⁩ است. آمریکا استحقاق دفاع از ⁧ دموکراسی⁩ و ⁧حقوق بشر⁩ را ندارد؛ چون اصلا هیچ باوری بدان ندارد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت:‏ هیاهوی رسانه‌ای رژیم آمریکا و چند کشور اروپایی در مورد ایران، تلاشی بیحاصل در مسیر ایران هراسی و موجه ساختن اقدامات غیرقانونی و ضدحقوق بشری آنان علیه ملت ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
وزیر خارجه اولین کاربر بمب هسته‌ای در جهان و نخست‌وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی که دارای زرادخانه مخوف و خارج از نظارت اتمی است، در کنار هم می‌ایستند و نسبت به خطر هسته‌ای شدن ایران (عضو و پایبند به "ان پی تی") هشدار می‌دهند! مضحک، اما واقعی است؛ مجرمان و قانون‌گریزان، پرچمدار امنیت بین‌المللی می‌شوند!
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی درباره اعلام فهرست تحریمی ایران علیه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود اراده‌ای راسخ دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وزیر کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل را به شدت محکوم کرد.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به همتای مغربی خود توصیه کرد بجای استعانت از رژیم صهیونیستی برای تحمیل خواسته‌های خود در منطقه، بر اساس قوانین زمینه را برای تعیین سرنوشت مردم صحرای غربی فراهم کند.
سخنگوی وزیرامور خارجه نوشت : فرار از شنیدن حقایق کمکی به رژیم آپارتاید ( صهیونیست ) نمی کند.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ