برخی از برزیلی‌ها چندان دل خوشی از نیمار ندارند، به دلیل اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای راست‌گرا حمایت می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی پرتغال قهرمانی کریستیانو رونالدو با النصر در جام باشگاه‌های عربی که با دو گل او مقابل الهلال به دست آمد را به کاپیتان تیم ملی این کشور تبریک گفت.
تیم ملی آمریکا در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2023 برابر پرتغال به تساوی بدون گل رسید.
النصر در تورنمنت چهار جانبه ای که در پرتغال برگزار خواهد شد، شرکت می کند.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، به انتقادها از دعوت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پاسخ داد و او را کاپیتانی بزرگ برای پرتغال دانست که از بازی کردنش در تیم ملی خوشحال است.
تیم ملی پرتغال اولین جلسه تمرینی خود زیر نظر روبرتو مارتینز، سرمربی جدیدش را برگزار کرد.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل که مالک وایادولید و کروزیرو است، می‌خواهد یک باشگاه دیگر را نیز بخرد.
رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی، قصد دارد باشگاه آمورا از دسته سوم فوتبال پرتغال را بخرد.
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در صورت پیوستن به باشگاه النصر با شرایط دشواری در کشورش روبرو خواهد شد.
رسانه پرتغالی از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.
نام فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی‌های تیم ملی پرتغال تصویری نیست که فوتبال‌دوستان به آن عادت داشته باشند. اتفاقی که در سطح باشگاهی مدتی است عادی شده است.
۷۰درصد مردم پرتغال خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو
در نظرسنجی نشریه آبولا 70 درصد شرکت کنندگان خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی سه شنبه مقابل سوئیس شدند.
مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.
تیم ملی پرتغال در نخستین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل غنا با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.
لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۰۲ رهبری کرد، در مصاحبه با وب‌سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.
کریستیانو رونالدو تنها چند روز مانده به شروع جام جهانی قططر به دلیل ناراحتی معده تمرین امروز تیم ملی پرتغال را از دست داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، فروتنی و تواضع را راه موفقیت این تیم در جام جهانی می داند.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
مربی پرتغالی باشگاه الوحده معتقد است که پرتغال برای کسب موفقیت دیگر به درخشش کریستیانو رونالدو متکی نیست و حالا بازیکنان و تاثیرگذار دیگری هم در اختیار دارد.
تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ