پایان چک سنگین و بازگشت به ناوگان یک فروند بوئینگ ۷۳۷
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات جهانی چک به 3 مدال و 6 سهمیه پارالمپیک دست یافت.
با پایان چک دوره‌ای و همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان یک فروند هواپیما به ناوگان فعال هواپیمایی کاسپین اضافه شد.
ساروی در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد یی مینگ لی از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت. اما مهدی بالی در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب آرتور اوماروف از چک شد و در جایگاه پنجم ایستاد.
رئیس‌جمهور جمهوری چک اعلام کرد که پس از پایان جنگ در اوکراین، امکان بررسی درخواست این کشور برای پیوستن به این ائتلاف وجود دارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
حکم تعدادی از شهرداران مناطق تهران در ابتدای مهر ماه به پایان رسیده است و مطابق با قانون چک هایی که آنها امضا کرده‌اند غیر قانونی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ