اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور با حضور در تبریز به شایعات جدایی خود پایان داد.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با بازگشت ۵ هزار و ۵۰ نفر از حجاج باقیمانده در مدینه و جده، امروز پرونده عملیات حج ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.
با پایان‌یافتن دیدار رئیس جمهور ترکیه از عربستان، دو کشور ضمن صدور بیانیه مشترک بر اهمیت تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.
مدافع کناری هفت سال گذشته صنعت نفت به استقلال خوزستان پیوست.
رئیس جمهور مصر در پایان ماه میلادی جاری به کشور ترکیه سفر خواهد کرد.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری طولانی که حدود ۲۲ ساعت به طول انجامید، وارد ناگویای ژاپن شد.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان پس از پایان فصل به اروپا سفر کرده است.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
شاگردان سید مهدی رحمتی یک روز پیش از دیدار با گل‌گهر وارد سیرجان شدند.
اهواز - رئیس جمهور بعد از سفری ۲ روزه به استان خوزستان، لحظاتی پیش اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و به سفر خود پایان داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
منابع روسی اعلام کردند که شی جین پینگ رئیس جمهور چین دقایقی قبل در پایان سفر سه روزه خود به روسیه، مسکو را ترک کرد.
با وجود آن که نتانیاهو در نظر داشت تا سفر سه روزه به آلمان داشته باشد، اما بحران داخلی در مناطق اشغالی فلسطین باعث شد تا او برنامه های خود را نیمه تمام در برلین رها کند و به تل آویو بازگردد.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
این باشگاه مانند سایر مسابقات پرواز چارتر را برای سفر به انزلی تدارک دیده و پرسپولیس با هواپیما راهی شمال کشور خواهد شد.
باشگاه پرپسولیس با پرواز چارتر راهی انزلی خواهد شد تا دیدار مقابل ملوان را برگزار کند.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: پوشش بیمه اربعین از لحظه خروج زائران از کشور آغاز شده و تا یک روز پس از پایان سفر ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۱۶ ساعته به هتل محل اقامت خود در شهر کراکوف رسید.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از سفر جنجالی و تحریک‌آمیز خود به تایوان، دقایقی پیش این منطقه را به مقصد کره جنوبی و ژاپن ترک کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ