رئیس‌جمهور جمهوری چک اعلام کرد که پس از پایان جنگ در اوکراین، امکان بررسی درخواست این کشور برای پیوستن به این ائتلاف وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه دونتسک خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در برخی محورهای درگیری خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که شورش واگنر از مشکلات داخلی روسیه پرده برداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه غرب در اوکراین، رئیس شورای اروپا اعلام کرد کشورهای اروپایی تصمیم دارند در سال آینده یک میلیون گلوله توپخانه را تحویل ارتش اوکراین دهند.
اتحادیه فوتبال انگلیس درآمد یک میلیون پوندی چلسی از جام حذفی سال گذشته را به مردم اوکراین اهدا خواهد کرد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان اینکه حل مساله ایران و آژانس قبل از حل مساله اوکراین امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر موضوع روسیه و همکاری‌های ایران با مسکو حل شود، مسائل و اختلافات ایران و آژانس را آمریکایی‌ها حل می‌کنند.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
در بیانیه صادره امروز از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: یک فروند جنگنده سوخو اوکراین در خرسون سرنگون شد؛ همچنین ۲۱۰ نیروی اوکراینی نیز در یک روز اخیر کشته شدند.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
حمله انتحاری یک شناور بدون سرنشین روسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که سبب تخریب پلی در اوکراین شد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی است که این ائتلاف نظامی نه یک طرف جنگ اوکراین بوده و نه به‌دنبال چنین چیزی است!
جنگ در اوکراین باعث شده تا ذخایر تسلیحاتی غرب نیز با محدودیت مواجه شوند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد: یک فروند بالگرد رزمی و ۳ پهپاد اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته سرنگون شدند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند ششمین شهروند این کشور که به همراه نیروهای اوکراینی علیه ارتش روسیه می‌جنگید، کشته شد.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
رئیس جمهور کره جنوبی پس از اظهارات همتای روسیه‌ای خود، مدعی شد که سئول برای اوکراین کمک تسلیحاتی فراهم نکرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد: یک جنگنده سوخو-۲۵ و ۱۲ پهپاد اوکراین را سرنگون کردیم.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک فروند جنگنده ارتش اوکراین در منطقه خارکف خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد یک شهروند دیگر این کشور اخیراً در جنگ اوکراین کشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ