ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری ایران گفت: انتخاب شدن یک رکابزن ۴۸ ساله ضعف دوچرخه‌سواری ما را عیان می‌کند و نشان می‌دهد چقدر این چندین سال ضعیف بوده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تفنگ کشورمان منتظر است با صادر شدن ویزا بتواند در مسابقات جهانی شرکت کند.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
عصر امروز قرار است پرسپولیس با سومین بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی پای میز مذاکره بنشیند و احتمالا از وی رونمایی خواهد شد.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
کشتی‌گیر آمریکا که در وزن ۸۶ کیلوگرم رقیب تیلور بود، امسال در وزن دیگری برای دوبنده تلاش می‌کند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
شب گذشته رافائل لیائو و ژوائو ماریو که به ترتیب از دقایق 67 و 90 برای پرتغال در بازی مقابل لیختن‌اشتاین وارد زمین شده بودند، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شدند.
رئیس هیات دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری از حل مشکل شکایت هیات بروجن از دونده ملی‌پوش خبر داد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
علی احمدی‌وفا که مرداد ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلا رسید، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان فینالیست شد.
ملی‌پوش ی گفت: در بازی‌های آسیایی تمام تلاشمان را می‌کنیم که طلسم مدال‌آوری را بشکنیم.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان امروز پس از چند هفته در تمرینات این تیم حاضر شدند.
سرمربی فولاد خوزستان با حضور بازیکن جوانان در اردوی این تیم مخالفت کرد.
رییس سازمان لیگ تیروکمان در مورد برنامه‌های برگزاری مسابقات تیروکمان کشور پس از چهاردهمین دوره این لیگ توضیح داد و از احتمال برگزاری مسابقات داخل سالن لیگ‌برتر پس از وقفه حدود ۵ ساله خبر داد.
تست کرونای دو عضو مهم تیم ملی فوتبال آلمان مثبت اعلام شد.
مدافع چپ سپاهان یکی از بازیکنانی بود که تغییر کادر فنی تیم ملی موجب شد در فهرست قرار نگیرد.
مدافع چپ سپاهان یکی از بازیکنانی بود که تغییر کادر فنی تیم ملی موجب شد در فهرست قرار نگیرد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در اولین مصاحبه با "ورزش سه" در مورد حضور در پرسپولیس و همچنین زندگی در ایران، صحبت‌هایی جالبی را به زبان آورده است.
ایران غذاهای خوشمزه‌ای دارد؛ در اصفهان بریونی و زرشک پلو را خیلی دوست دارم و در مشهد شیشلیک؛ می‌دانم که خوزستان و گیلان هم غذاهای دریایی مخصوص دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ