عکس‌هایی که توسط یک آتش نشان از قیام گتوی ورشو در سال ۱۹۴۳ گرفته شده پس از چند دهه منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
وقتی سال ۲۰۰۳ برای اولین بار عکس‌های این ماهی در اینترنت دست به دست شد، موسسۀ حفاظت از حیوانات زشت یک نظرسنجی برگزار کرد که در نتیجۀ آن حباب‌ماهی لقب زشت‌ترین حیوان جهان را به دست آورد! اما ما واقعا چقدر دربارۀ این ماهی اطلاعات داریم؟ آیا آن‌ها زیر آب هم زشت هستند؟!
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
از کوچه‌های خاکی و زنانی که لب جوی مشغول شستن لباس هستند تا مردمی که در کنار ویرانه‌های مسجد کبود مقابل دوربین عکاس ایستاده‌اند؛ این عکس‌ها ما را به شهر تبریز در حدود یک قرن قبل می‌برند.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
هدف این پروژه که توسط یک بانکدار فرانسوی حمایت می‌شد، ثبت و ضبط تصاویر و ویدئو‌هایی از فرهنگ‌ها و مکان‌های مختلف دنیا بود.
شکیرا در مراسم Premios Juventud ۲۰۲۳ برنده ۸ جایزه شد! عکس‌های احساسی شکیرا با فرزندانش در این مراسم مورد توجه قرار گرفت.
در اینجا تصاویری رنگی و کمتردیده شده از شهر آبادان در اوایل دهۀ پنجاه شمسی را ملاحظه می‌کنید. این عکس‌ها که توسط فرانسیس تاکر (Francis Tucker) ثبت شده‌اند، نمایی از خیابان‌ها و مغازه‌ها و دورنمایی از پالایشگاه نفت آبادان را نشان می‌دهند.
در اینجا چند عکس تاریخی از بازار تهران را ملاحظه می‌کنید که بیش از یک قرن قبل ثبت شده‌اند.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
عکس‌های ارسالی از اردوی سپاهان در ترکیه نشان از روحیه بالای مهاجم بلندقامت این تیم دارد که مدنظر باشگاه پرسپولیس است.
عکس‌هایی را که در این‌جا ملاحظه می‌کنید، یک عکاس فرانسوی در سال ۱۹۱۲ میلادی ثبت کرده است.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در ماه گذشته را می بینید.
در اینجا تصاویری از تمرینات گروهی از نظامیان دوران قاجار در پادگان اصفهان را ملاحظه می‌کنید.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در هفته گذشته را می بینید.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
رضا عنایتی در تمرین تیم امید پای به پای بازیکنان می دود و همه چیز را زیر نظر دارد. او می داند در تورنمنتی که 16 تیم حاضر می شوند، همه رویای صعود به المپیک دارند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
خیابان لاله‌زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است، عکس‌های زیر این خیابان را از دیروز تا امروز به تصویر کشیده است./ منبع: خبرآنلاین
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ