تیم نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله ی گروهی جام ملت ها با نتیجه 6-1 افغانستان را شکست داد و حالا در تدارک بازی دوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی نوید روزهای روشنی را برای کشتی ایران می دهد.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید برای موفقیت در جام جهانی حمایت فدراسیون را نیاز دارد.
بهتر است از تحلیل‌های نسنجیده و حماسه‌سازی از بازی‌های نه‌چندان خوب ایران در جام ملت‌های آسیا دست برداشت و با نگاهی به آینده به فکر ساختن تیمی منسجم در جام جهانی اندونزی بود.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
به دنبال صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 قرارداد حسین عبدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان این مسابقات تمدید می شود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: به مردم ایران صعود به جام جهانی را تبریک می گویم و حالا می توانم اندکی بخوابم.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل یمن به نیمه نهایی جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا رسید تا مجوز حضور در جام جهانی را نیز کسب کند.
صدرنشینی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام‌ملت‌های نوجوانان، تیم ملی را در یک‌چهارم نهایی تورنمنت در شرایط ایده‌آلی قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
تیم نوجوانان ایران آخرین بازی در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را در استادیوم پاتوم تانی انجام می دهد.
مرتضی محصص به پیروزی تیم نوجوانان ایران در مصاف با کره جنوبی و صدرنشینی در گروه B جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی خوشبین است.
تیم های نوجوانان ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود در گروه B جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی بشمار می روند.
تیم نوجوانان ایران امروز در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی به مصاف افغانستان می رود.
بازیکنان تیم نوجوانان ایران که برای مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند بسر می برند، از استادیوم راجامانگالا بازدید کردند.
تیم نوجوانان ایران پیش از شروع مسابقات رسمی جام ملت ها در تایلند دو بازی دوستانه در این کشور انجام می دهد.
آخرین تمرینات تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران قول داد، اردیبهشت ماه آینده این تیم را به جام جهانی زیر 17 سال یا همان جام جهانی نوجوانان هدایت خواهد کرد.
تیم نوجوانان ایران که همانند تیم جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود، امروز درکمپ تیم های ملی میزبان نساجی خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی های پر استرسی را انجام دادیم اما الان به فکر حضور در چهار تیم برتر جهان هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ